اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه بیرجند:

توجه به سیره شهدا جامعه را از انحرافات دور می‌سازد

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه بیرجند گفت: پیروی از سیره شهدا و عملی کردن آن در زندگی اجتماعی سبب از بین رفتن آسیب‌ها و انحرافات در جامعه می‌شود.

توجه به سیره شهدا جامعه را از انحرافات دور می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام علی رضایی‌بیرجندی با حضور بر سر مزار شهدای روستای شاخن بیرجند اظهار کرد: شهدا با ایثارگری و شهادت ارزش‌های اسلامی را حفظ کردند و درس‌های ماندگاری و سعادت را به آیندگان آموختند.

وی ادامه داد: اسلام‌مداری و ولایت‌پذیری تنها وصیت شهیدان به آیندگان بود و معتقد بودند که اگر این دو شاخص در جامعه اسلامی جاری و ساری باشد هرگز دشمنان بر ملت و نظام اسلامی پیروز نمی‌شوند.

امام ‌جمعه بیرجند با بیان اینکه شهدا در حقیقت چراغ را افراد جامعه اسلامی هستند، تصریح کرد: امروزه به برکت خون آنها ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار است و وظیفه همگان است که از آرمان‌ها و ارزش‌های شهیدان حراست کنند و ادامه دهنده واقعی راه آنان باشند.

* ولایت‌مداری رمز بقای نظام و انقلاب اسلامی است

رضایی‌بیرجندی یادآور شد: ملت به ویژه نسل جوان باید بدانند که انقلاب اسلامی به بهای خون جوانان این مرز و بوم نه به بهانه به دست آمده است و برای حفظ و بقای این انقلاب باید ولایت‌مدار و پیرو حقیقی شهدا بود.

وی افزود: همگان موظف هستند ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را پاس بدارند و همانند شهدا در این راه ایثار و از خودگذشتگی به خرج دهند.

امام‌ جمعه بیرجند عنوان کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان امروزه در دنیا مورد الگو قرار گرفته و این همان خواست و آرزوی شهیدان بود و ملت نیز امروزه باید برای پایداری و ماندگاری این انقلاب ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های امام(ره) را پاس بدارند.

این مسئول گفت: باید بدانیم پیروی از سیره شهدا و عملی کردن آن در زندگی اجتماعی سبب از بین رفتن آسیب‌ها و انحرافات در جامعه می‌شود.

رضایی‌بیرجندی اذعان داشت: یکی از اصول تثبیت و بقای نظام و انقلاب اسلامی توجه به شهدا و تفکر ناب آنها است که اگر به آنها توجه شود هرگز نظام و انقلاب دچار تزلزل و سستی نمی‌شود.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول