اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز بیرجند خبرداد

قطع 12 ساعته گاز همه مشترکان مهرشهر بیرجند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز بیرجند از قطع 12ساعته گاز همه مشترکان مهرشهر خبر داد.

قطع 12 ساعته گاز همه مشترکان مهرشهر بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر زندی عصر امروز در جمع مردم مهرشهر بیرجند اظهار کرد: به منظور وصل گرم و تزریق گاز شبکه گاز باقیمانده 46 هکتاری مهرشهر، گاز همه مشترکان واقع در مهرشهر در روز دوشنبه 29 آبان‌ماه سال جاری قطع می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات تزریق گاز منطقه مهرشهر حدود 12 ساعت به طول می‌انجامد، افزود: تزریق گاز شبکه مورد نظر نیازمند قطع گاز حدود 2 هزار مشترک گاز طبیعی است.

رئیس اداره گاز بیرجند تصریح کرد: با آغاز این عملیات، گاز همه مشترکان واقع در مهرشهر از ساعت 7 صبح تا 19 همان روز قطع می‌شود.

زندی از مشترکان واقع در این مناطق خواست تا تمهیدات لازم در این راستا را لحاظ و به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی شیر اصلی گاز را قطع کنند و در صورت هر گونه مشکل مراتب را از طریق شماره تلفن 194 به امداد گاز اطلاع دهند.

وی ادامه داد: وصل گاز این مناطق پس از پایان عملیات توسط امداد گاز بیرجند صورت می‌گیرد.

*پرداخت به موقع گازبها و رعایت موارد ایمنی

معاون امور بهره‌برداری شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به سرد شدن هوا و استفاده مردم از وسایل گرمایشی و به تبع آن افزایش میزان مصرف گاز طبیعی، قبوض گازبها نسبت به ماههای قبل افزایش می‌یابد.

فرشید دشتی اظهار کرد: به منظور همکاری با شرکت گاز برای امکان خدمت‌رسانی بدون وقفه در فصل سرما و نیز جلوگیری از تجمع قبوض مشترک، از مشترکان گاز طبیعی می‌خواهیم گازبهای خود را به موقع پرداخت کنند.

وی از قطع گاز مشترکان بدهکار خبر داد و افزود: برابر مقررات موجود در صورت عدم پرداخت گازبها توسط مشترکان، شرکت گاز مجاز به قطع گاز مشترک است و وصل مجدد گاز مستلزم تسویه حساب و پرداخت هزینه قطع و وصل گاز است.

معاون امور بهره‌برداری شرکت گاز خراسان جنوبی همچنین ضمن دعوت از مشترکان به رعایت موارد صرفه‌جویی نیز توجه ویژه به مباحث ایمنی را خواستار شد.

انتهای پیام/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول