اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

با انتقالی تبدیل ‌وضعیت‌‌‌ شده‌ها به هیچ وجه موافقت نمی‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از کارکنانی که در این وقت سال هنوز به دنبال انتقالی خود هستند، گفت: با انتقالی افرادی که از امتیاز تبدیل وضعیت استفاده کردند، به هیچ وجه موافقت نمی‌شود.

با انتقالی تبدیل ‌وضعیت‌‌‌ شده‌ها به هیچ وجه موافقت نمی‌شود

حسین صابری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تبدیل وضعیت نیروهای استخدامی یکی از اقدامات ارزشمند دولت در تعیین تکلیف و ارتقای شغلی آن‌ها بوده که در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اجرا شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شرط تبدیل وضعیت نیروهای دولتی، خدمت آن‌ها در مناطق محروم است، افزود: تبدیل وضعیت شده‌ها باید در مناطق محروم مشغول به کار شوند و استثنایی در این خصوص وجود ندارد.

وی گفت:‌ اینکه شخصی با استفاده از مزایای تبدیل وضعیت بخواهد از زیر بار شرط آن شانه خالی کند، عملی نیست و افرادی که می‌خواهند از مزایای طرح تبدیل وضعیت استخدامی خود استفاده کنند باید بدانند که خدمت آن‌ها در یک منطقه محروم خواهد بود.

صابری ادامه داد: عده ای از این کارمندان به محض تبدیل وضعیت خود در حالی که هنوز یک‌سال هم در یک منطقه محروم خدمت نکردند تقاضای انتقالی به شهرهای برخوردارتر را می‌کنند که تا زمانی که من استاندار هستم، این اتفاقات نخواهند افتاد.

*شبکه مدیریتی استان تنظیم شده؛ تقاضای انتقالی نکنید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مناطق محروم را سرشار از استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه دانست و تصریح کرد: بهره‌گیری از نیروی انسانی توانمند از حقوق اصلی این مناطق است و عدالت در این زمینه نیز باید اجرا شود.

وی با بیان اینکه دولت در ازای امتیازی که به این‌گونه کارمندان داده، خدمت به مناطق محروم را طلب کرده است، خاطرنشان کرد: افرادی که از این امتیاز دولت استفاده کردند، وقت خود و دیگر مسئولان را برای نامه‌نگاری و درخواست‌های خود برای انتقالی تلف نکنند.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: شبکه مدیریتی این استان تقریبا تنظیم شده و کسی دیگر تقاضای جابجایی و انتقالی از مناطق محروم به مناطق برخوردار را نداشته باشد.

وی خطاب به کارکنان دولت یادآور شد: به فکر کار و خدمت به مردم باشید و وقت خود و مردم را در راهروهای ادارات برای موافقت با انتقالی خود هدر ندهید.

انتهای پیام/82005/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول