اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی رشت عنوان کرد

کمبود نیرو در آتش‌نشانی رشت / نیروهای شرکتی آتش‌نشانی رشت تبدیل وضعیت می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: 100 نفر از نیروهای امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی رشت به‌زودی بازنشسته می‌شوند و هنوز نتوانسته‌ایم نیروهای جوان را جایگزین کنیم.

کمبود نیرو در آتش‌نشانی رشت / نیروهای شرکتی آتش‌نشانی رشت تبدیل وضعیت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی رفیعی در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با اشاره به کسب موفقیت تیم آتش نشانی رشت در نهمین دوره مسابقات عملیاتی‌ورزشی آتش‌نشانان و امدادگران کشور اظهار کرد: تیم آتش‌نشانی رشت با وجود امکانات کمتر در مقابل شهرهایی مانند مشهد، قزوین، اصفهان، کرج، ساری، شاهرود و... توانست در بین 15 تیم مقام سوم را کسب کند.

وی کمبود نیرو را یکی از مشکلات آتش‌نشانی رشت عنوان کرد و افزود: 100 نفر از نیروهای امداد و نجات این سازمان به کهولت سن رسیده‌اند و به زودی بازنشسته می‌شوند و هنوز سازمان آتش نشانی رشت نتوانسته است نیروهای جوان را جایگزین کند.

این مسئول کمبود امکانات و فضای ورزشی برای آمادگی مداوم آتش‌نشانان را از دیگر مشکلات نامید و گفت: سالن ورزشی سازمان آتش‌نشانی تنها فضای ورزشی موجود برای تمرین‌های ورزشی اعضا بود که قرار است در اختیار سازمان فرهنگی‌‌ورزشی شهرداری رشت قرار گیرد.

وی از رئیس شورای شهر رشت خواست که سالن ورزشی مذکور را همچنان در اختیار سازمان آتش‌نشانی قرار دهد تا نیروهای این سازمان بتوانند آمادگی جسمانی خود را که لازمه این شغل است، تقویت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور با تبریک قهرمانی تیم آتش‌نشانی رشت در مسابقات آتش‌نشانان کشور اظهار کرد: شغل آتش‌نشانی وابسته به حوادث و خطرات در جامعه است و امیدواریم شهر هرگز دچار حریق و حادثه نشود.

محمود مباحی، امنیت شغلی را لازمه آمادگی و تلاش آتش‌نشانان دانست و گفت: با مصوبه جلسه شورای شهر، به‌زودی نیروهای شرکتی سازمان آتش‌نشانی تبدیل وضعیت می‌شوند.

در پایان مراسم مذکور اعضای تیم، مربی و سرپرست گروه تیم آتش‌نشانی رشت تجلیل شدند.

تیم آتش‌نشانی رشت در رقابت‌های انفرادی مسابقات مذکور توانستند در دو رشته صعود از برج و دو 100× 4 متر به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را کسب کنند.

انتهای پیام/2300/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول