اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

عبور از شرایط بحرانی با اقتصاد مقاومتی ممکن می‏شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای بهینه مصرف کردن منابع مالی و اقتصادی است و در حقیقت، عبور از شرایط بحرانی با اقتصاد مقاومتی ممکن می‏شود.

عبور از شرایط بحرانی با اقتصاد مقاومتی ممکن می‏شود

سردار علی استادحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان در حاشیه مراسمی با همین مضمون با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی بیان کرد: باید با فرهنگ‌سازی و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی، زمینه را برای عبور از شرایط بحرانی کشور فراهم کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار داشت: دشمن در تحریم‌های اخیر و در گذشته ناخواسته ما را بیدار کرد و امروز راهی نداریم جز اینکه تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

استادحسینی افزود: شرایط اقتصادی کشور امروز، بسیار خاص و ویژه است و در این وضع همه تصمیمات و برنامه‌ها باید خاص و ویژه باشد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: دشمن با تحریم‌هایی که در طول عمر انقلاب بی‌سابقه بوده، درصدد است بیشترین فشارها را به نظام اسلامی وارد کند تا با توسل به این حربه به هدف مورد نظر خود برسد.

استادحسینی، هدف اصلی دشمن را در تحریم‌های اخیر، ایجاد فاصله بین مردم و نظام خواند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: همه شاهد بودند که در طول جنگ هشت ساله ایران و عراق و دوران دفاع مقدس، این مردم بودند که جانانه مقابل همه دنیا ایستادند و جلوی تعرض به خاک و دین خود را ندادند و امروز دشمن به خوبی به این نکته پی برده است.

وی ادامه داد: ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون، تمام تحریم‌ها و تهدیدات را به فرصت و قدرت تبدیل کرده و این امر در عرصه‌های دفاعی، سیاسی و فرهنگی به عینه مشاهده شده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تحریم‌های دشمن، مردم را نشانه گرفته است و اگر بتوانیم درست مدیریت کنیم و مردم را در همه مراحل این جنگ اقتصادی و مهم‌تر از آن سیاست راهبردی اقتصاد مقاومتی با خود همراه سازیم، با موفقیت از این وضعیت عبور خواهیم کرد.

استادحسینی گفت:‌ اگر مسئولان دقت کنند و با اطلاعات به‏روز، برنامه‌ریزی و راهکار داشته باشند، شکست برنامه‌های دشمن و باطل بودن خیال آنها را اثبات خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: باید مسئولان همه مسایل مورد نیاز را به مردم بگویند و با اطلاعات درستی که می‌دهند، از مردم بخواهند تا در برون‏رفت از این وضع آنها را کمک کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: نظام مقدس اسلامی در همه برهه‌ها تنها با پشتوانه مردمی سربلند بیرون آمده و امروز نیز این نکته اساسی نباید فراموش شود.

انتهای پیام/2249/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول