اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گتوند خبر داد

ممانعت از استخدام غیربومی‌ها در گتوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گتوند از ممانعت از استخدام نیروهای غیربومی در این شهرستان خبر داد.

ممانعت از استخدام غیربومی‌ها در گتوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، فرهاد سلطانی صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از اصلی‌ترین مشکلات شهرستان بحث اشتغال است اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شدت برای ایجاد اشتغال در حال فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اساسی شهرستان گتوند استخدام غیربومی‌هاست، افزود: در مدتی که از راه‌اندازی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گذرد برای نخستین بار جلوی استخدام‌ غیربومی‌ها را در گتوند گرفته‌ایم و نتیجه این کار استخدام نیروهای بیکار همین منطقه است.

سلطانی خاطر نشان کرد: بعضی ادارات تا 60 درصد تعهد اشتغال خود را اجرایی کرده و نسبتا عملکرد مناسبی داشته‌اند اما بعضی اداره‌ها نیز ضعیف عمل کرده و باید تلاش بیشتری در این باره انجام دهند تا به برنامه‌های از پیش تعیین شده در این حوزه برسند.

وی تاکید کرد: در بخش کشاورزی توانمندی بسیار زیادی در شهرستان گتوند وجود دارد و باید با اعطای تسهیلات گامی در استای ایجاد اشتغال در این شهرستان برداریم.

سلطانی افزود: مدیران ادارات باید جذب نیروهای بومی را در اولویت قرار دهند و به پیمانکاران نیز برای جذب نیروی‌های بومی در پروژه‌ها تذکر دهند و جذب نیرو در شرکت‌ها و پیمانکاری‌ها فقط باید از طریق مجرای قانونی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شود.

انتهای پیام/72006/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول