اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

تکلیف استخدامی‌های استانداری اصفهان مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: تا دو هفته آینده تکلیف استخدامی‌های استانداری اصفهان مشخص می‌شود و در سایت استانداری قرار می‌گیرد.

تکلیف استخدامی‌های استانداری اصفهان مشخص می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی در جلسه شورای اداری استان اصفهان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش اکنون شرایط ویژ‌ه‌ای دارد، اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش نزدیک به هفت ماه است که سرانه‌ای دریافت نکرده است بنابراین از مسئولان دستگاه‌ها به ویژه در بخش گاز تقاضا دارم که باز هم همکاری‌های لازم را با این اداره داشته باشند.

وی با بیان اینکه به زودی نتیجه آزمون استخدامی استانداری اعلام می‌شود، تصریح کرد: به محض اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور، اسامی پذیرفته‌شدگان در سایت استانداری قرار داده می‌شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه امسال شرایط خاصی را در ایران از نظر اقتصادی و هجمه استکبار شاهد هستیم، گفت: تاکنون بیشتر با اقتصاد ریاضتی سروکار داشتیم اما اکنون مسئله مهم کشور اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: در اقتصاد ریاضتی بیشتر فشار روی مردم است اما در نوع مقاومتی لازم است فشار از دوش مردم و دستگاه‌های دولتی برداشته شود.

ذاکراصفهانی در مورد مشکلات کارخانه‌جات گیتی پسند اظهار کرد: مشکلات این بنگاه‌های اقتصادی به عملکرد و استانداری و بالا و پایین رفتن ارز ارتباطی ندارد.

وی ادامه داد: استانداری دو سال است که پرونده گیتی‌پسند را مفتوح کرده و تمام معاونت‌های استانداری درگیر این پرونده شده‌ا‌ند تا برای رفع این مشکل و حفظ سرمایه‌های مردم تلاش می‌کند.

استاندار اصفهان شرایط فعلی استان را با وجود تحریم‌ها و فشار استکبار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: صادرات و تولید استان در کشور رتبه دوم را حائز است و 11 درصد صادرات کل کشور در سال جاری متعلق به استان اصفهان بود.

وی اضافه کرد: از مجموع 2 هزار میلیارد تومان در آمدهای مالیاتی یک‌هزار میلیارد آن محقق شده، از 3.5 میلیارد صادرات غیرنفتی 2 میلیارد و 200 میلیون تومان آن صادر شده و در بخش اشتغال نیز از 178 هزار فرصت شغلی، 112 هزار فرصت به وجود آمده است.

انتهای پیام/63001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول