اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی خبر داد

استخدام 100 نخبه در دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: معاون اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: 100 نفر از نخبگان مناطق مختلف آذربایجان‌غربی تا پایان سال جاری به دستگاه‌های اجرایی جذب می‌شوند.

استخدام 100 نخبه در دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی

علی باباوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به دستگاه‌های اجرایی سراسر استان این موضوع ابلاغ شده است تا نسبت به شناسایی و معرفی این افراد مبادرت کنند لیکن امیدوار هستیم با همکاری مسئولان سایر دستگاه‌ها تا پایان سال جاری این مصوبه ستاد ساماندهی امور جوانان عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه 100 نفر از بین افراد واجدالشرایط از جمله مقام‌های برتر المپیادهای علمی، مخترع‌ها و ... انتخاب می‌شود، اضافه کرد: افراد موردنظر از بین خواهران و برادران واجدالشرایط انتخاب می‌شوند تا متناسب با توانایی‌هایشان در بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی به کارگرفته شوند به این صورت توانایی آنها نیز بالفعل شود.

معاون اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه عملیاتی کردن این موضوع مانع منزوی شدن نخبگان می‌شود، ادامه داد: چنین تصمیم‌ها و مصوباتی باید از سوی مسئولان امر جدی‌تر و با پشتکار بیشتری پیگیری شود تا علاوه بر اینکه در روحیه جوانان تاثیر مثبت ایجاد می‌کند روند رشد و سازندگی کشورمان و تحقق آرمان خودکفایی نیز با شتاب بیشتری همراه شود.

باباوند با بیان اینکه این سازمان بعد از ادغام اداره تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان برنامه‌هایی را در راستای پشتیبانی از افراد مبتکر و خلاق اجرا می‌کند، اضافه کرد: برگزاری جشن بزرگ تجلیل از جوانان فرهیخته و ورزشکاران، اعزام یکی از جوانان نخبه استان به مسابقات مالزی و کسب یک مقام جهانی و یک مقام آسیایی، برپایی جشنواره روز جوان و اهدای هدایایی به جوانان برتر همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) از مهم‌ترین سرفصل‌های این برنامه‌ها قلمداد می‌شود.

معاون اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اظهار به اینکه در کنار به‌کارگیری از توانایی‌های جوانان باید برای رشد فرهنگی آنها نیز تلاش مضاعفی صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز کشوری و بین‌المللی ویژه ورزشکاران، حضور در مزار شهدا به اتفاق ورزشکاران در راستای تجدید میثاق با شهدا، برپایی دعای زیارت عاشورا و توسل از جمله برنامه‌هایی است که در این زمینه برپا می‌شود.

انتهای پیام/6002/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول