اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد

طراحی و اجرای نماد غواص در میدان بسیج زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت:‌ طراحی و اجرای نماد غواص در میدان بسیج، نمایه‌سازی پرونده‌های فرهنگی، از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان محسوب می‌شود.

طراحی و اجرای نماد غواص در میدان بسیج زنجان

امیرعلی نیک‌بخش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: حوزه پشتیبانی و اداری و مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان رتبه نخست شاخص‌های اختصاصی را به خود اختصاص داده است.

وی از کسب رتبه سوم این حوزه در زمینه شاخص‌های عمومی خبر داد و افزود: کسب رتبه نخست نماز و امر به معروف و نهی از منکر در سال گذشته از دیگر موفقیت‌های این حوزه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه کسب رتبه برتر تکریم ارباب رجوع و نوسازی ناوگان ترابری از دیگر موفقیت‌های این حوزه است، خاطرنشان کرد: استقرار میز خدمت، اجرای نظام آراستگی و اتوماسیون اداری از دیگر اقدامات این حوزه محسوب می‌شود.

وی از استقرار سیستم حذف مرز جغرافیایی خبر داد و گفت: با استقرار این سیستم همه ایثارگران در مناطق مختلف می‌توانند از همه خدمات بجز مسکن استفاده کنند.

نیک‌بخش ساماندهی نیروی انسانی را از برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برشمرد و گفت: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی از دیگر اقدامات محسوب می‌شود.

وی تکمیل مجتمع توانبخشی حضرت ابوالفضل(ع)، احداث گلزارهای شهدای روستایی و استقرار سیستم سجایا را از برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد و افزود: طراحی و اجرای نماد غواص در میدان بسیج، نمایه‌سازی پرونده‌های فرهنگی، اجرای طرح قرآنی خانه به خانه و راه‌اندازی مراکز فرهنگی در کنار گلزارهای شهدا از دیگر اقدامات بنیاد محسوب می‌شود.

*مناسب‌سازی 89 درصد معابر شهرستان ماهنشان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه متولی بهسازی اماکن عمومی بهزیستی است، خاطرنشان کرد: در شهرستان ماهنشان 80 درصد معابر بهسازی و مناسب‌سازی شده است.

وی از تشییع و تدفین 14 شهید گمنام در استان زنجان خبر داد و افزود: دو شهید در شهرستان ابهر، دو شهید در دانشگاه زنجان، هشت شهید در منطقه گاوازنگ زنجان و دو شهید در شهرستان طارم تدفین شده است.

نیک‌بخش از نامگذاری معابر به نام شهدای استان خبر داد و گفت: متناسب با فضاهای موجود این نامگذاری‌ها صورت می‌گیرد.

وی از سیاستگذاری‌های بنیاد شهید در زمینه اقتصاد مقاومتی در سال جاری خبر داد و افزود: به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی موجب مقابله با توطئه‌های دشمنان در عرصه اقتصادی می‌شود، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های مختلف با توجه به این سیاست در دستور کار بنیاد شهید است.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول