اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری

60 روستای شهرستان ماهنشان بر اثر سیل خسارت دیده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهنشان گفت: 60 روستای شهرستان ماهنشان بر اثر جاری شدن سیل در سال‌جاری خسارت دیده است.

60 روستای شهرستان ماهنشان بر اثر سیل خسارت دیده‌اند

منصور محمدپور امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مردم شهرستان ماهنشان از عملکرد دستگاه‎های دولتی در زمینه رسیدگی به بحران سیل رضایت دارند.

وی با اشاره به اینکه در ساعات اولیه سیل زیرساخت‎های آسیب دیده ترمیم شد، خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر در بخش کشاورزی شهرستان ماهنشان مشکلاتی وجود دارد.

فرماندار ماهنشان با بیان اینکه کانال‎های آبیاری کشاورزی شهرستان ماهنشان بر اثر جاری شدن سیل خسارت دیده است، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 50 کیلومتر از این کانال‎ها توسط ماشین‎آلات پاکسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه به 310 هکتار از باغات شهرستان ماهنشان بر اثر سیل خسارت وارد شده است، اضافه کرد: یک‌هزار و 500 هکتار از اراضی این شهرستان نیز خسارت دیده است.

*تسهیلاتی به خسارت دیدگان سیل در شهرستان ماهنشان پرداخت نشده است

محمدپور با تاکید بر اینکه تاکنون تسهیلاتی به خسارت‌دیدگان سیل در شهرستان ماهنشان پرداخت نشده است، ادامه داد: این در حالی است که همه پرونده‎ها قبل از 31 شهریور ماه سال‌جاری به بانک‎ها معرفی شده است.

وی با بیان اینکه 193 واحد مسکونی در روستاهای شهرستان ماهنشان بر اثر جاری شدن سیل‎های اولیه آسیب دیده است، یادآور شد: به 40 واحد مسکونی نیز در سیل اخیر خسارت وارد شده است.

فرماندار ماهنشان در زمینه پرداخت خسارت به خودروهای آسیب دیده بر اثر سیل نیز اظهار داشت: تاکنون به 18 خودروی آسیب دیده تسهیلات پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: امحال وام‎های بخش کشاورزی نیز در حال حاضر اعلام شده است.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول