اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول رئیس جمهور:

4.2 میلیون واحد مسکونی تا پایان دولت به مردم تحویل می‌دهیم

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس جمهور گفت: تا پایان دولت دهم 4 میلیون و 200 هزار واحد مسکونی تحویل مردم می‌دهیم که بخش عمده آن در شهر و روستا تحویل داده شده و باقی هم به زودی تحویل داده می‌شود.

4.2 میلیون واحد مسکونی تا پایان دولت به مردم تحویل می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدرضا رحیمی عصر امروز در مراسم افتتاح بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: بوشهر بدون تردید یکی از استان‌های مهم و صاحب‌نام با تاریخی افتخارآمیز از فرهنگ و تمدنی نام آشنا برای تمام ایرانیان است.

وی بیان کرد: نقش استان بوشهر برای کشور نقشی سازنده و اثرگذار است با ویژگی‌هایی که یکی از بارزترین آنها مردمان آن است.

رحیمی تصریح کرد: مسکن مهر در واقع یک نهضت است که اگر تدبیر رئیس جمهوری برای مسکن مهر نبود مسکن با وضعیتی که الان پیش آمده خانواده‌ها با گرفتاری عمده مواجه می‌شدند.

معاون اول ادامه داد: تا پایان دولت دهم 4 میلیون و 200 هزار واحد مسکونی تحویل مردم می‌دهیم که بخش عمده آن در شهر و روستا تحویل داده شده و باقی هم به زودی تحویل داده می‌شود.

وی گفت: کارهایی که در دولت‌های نهم و دهم انجام شده ماندگار است و آمار و ارقام در تمام زمینه‌ها نشان از این ماندگاری دارد.

رحیمی بیان کرد: یکی از مشکلات ما در کشور آماده نبودن زیرساخت‌هاست این در حالی است که کشورهای غربی به دلیل غارت کردن سایر کشورها در طول سالیان دراز این زیرساخت‌ها را آماده کرده‌اند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: در استان بوشهر باید تلاش کنیم تخت‌های بیمارستانی به استاندارد قابل قبول برسد این در حالی است که تازه قرار است در سال 92 به این استانداردها برسیم.

دولت چیزی برای استان بوشهر کم نگذاشته است

وی ادامه داد: دولت در استان بوشهر تلاش‌های زیادی کرده و چیزی برای این استان کم نگذاشته است، دولت سه سفر به استان بوشهر داشته در حالی که اگر 10 سفر دیگر هم انجام دهد و بودجه‌ها را نیز دو برابر کند به دلیل آماده نبودن زیرساخت‌ها باز هم کم است.

رحیمی اظهار داشت: ناگزیریم برنامه جدیدی بریزیم و در بخشی از آن با دعوت از سرمایه‌گذاران زمینه را طوری مساعد کنیم که احساس امنیت برای سرمایه‌گذاران تامین شود.

معاون اول رئیس جمهور گفت: از تمام ایرانیان بوشهری دوست و وطن‌دوست به ‌ویژه بوشهری‌ها در هر جای ایران و دنیا دعوت می‌کنیم بیایند تا با برنامه‌ریزی برخی امور را به آنان واگذار کرده تا آنها در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند، و سود و سرمایه‌ آنان را نیز تضمین می‌کنیم.

وی بیان کرد: استان بوشهر ظرفیت فراوانی دارد و در پایین دستی پارس جنوبی سزاوارتر از مردم استان بوشهر کسی نیست و از اینجا باید شروع کنیم، در این صورت نیروی بومی بیکار نخواهیم داشت بلکه نیازمند نیروی کار هم می‌شویم.

رحیمی خاطر نشان کرد: آن‌طوری که مطلوب است اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی محقق نشده و باید با تلاش استاندار و درخواست از وزیر نفت در این زمینه اقدام شود.

انتهای پیام/66007/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول