اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان‌رضوی:

128 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده ورزقان احداث می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی استان خراسان‌رضوی گفت: 128 واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی استان خراسان‌رضوی برای زلزله‌زدگان منطقه ورزقان احداث می‌شود.

128 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده ورزقان احداث می‌کنیم

علیرضا تواضع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: بنا به تدبیر فرماندهی کل سپاه پاسداران و ریاست سازمان بسیج مستضعفین مقرر شده بود که بسیج سازندگی تعدادی از استان‌های همجوار استان آذربایجان جهت احداث واحدهای مسکونی اعزام شوند و با اینکه استان خراسان‌رضوی در همجواری آذربایجان نبود، اما ما هم در این منطقه برای کمک به مردم حضور پیدا کردیم.

وی افزود: بسیج سازندگی استان خراسان‌رضوی ماموریت یافته است در روستای «چای کندی» از توابع شهرستان ورزقان 128 واحد مسکونی احداث کند که با توجه به زودرس بودن زمستان اولویت ساخت با خانواده‌های ساکن دائمی این روستا است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: زمین از 23 شهریورماه به ما تحویل شده است که متاسفانه زمان استفاده از ظرفیت بسیج دانشجویی گذشته بود اما اردوهای هجرت محلات ظرفیت خوبی بود.

وی افزود: از نواحی جوین، نیشابور، تخته جلگه و گناباد گروه‌های جهادی زیادی اعزام شدند و استقبال مردم از اردوهای جهادی خوب بود و اکنون شاهد حضور مردم در مناطق زلزله‌زده آذربایجان هستیم.

تواضع با بیان اینکه پشتیبانی خوب این ماموریت تاثیر زیادی در موفقیت آن داشت، تصریح کرد: پشتیبانی خوب این ماموریت که توسط فرمانده کل سپاه به کلیه استان‌ها ابلاغ شده بود تاثیرگذار و کارساز بود و بخش وسیعی از امکانات قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه و دیگر قرارگاه‌ها برای پشتیبانی در اختیار بود که این مسئله نمود عزم جدی سپاه برای حضور در این عرصه بود و تداعی حضور سپاه در دفاع مقدس را می‌کرد.

وی افزود: به‌کارگیری بسیجیان در قالب اردوهای هجرت در این نوع عرصه‌ها یک تمرین عملی خیلی خوب بود؛ ضمن اینکه اهداف سازمانی بسیج سازندگی که مقام معطم رهبری مشخص نموده‌اند کاملا محقق شد.

انتهای پیام/70017/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول