اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن دماوند:

161 واحد مسکونی در دماوند احداث شد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند از احداث 161 واحد مسکونی در این شهرستان خبر داد.

161 واحد مسکونی در دماوند احداث شد

سجاد رضایار امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: یکی از مأموریت‏های ذاتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ساخت و توسعه واحدهای مسکونی است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند نیز در راستای این وظیفه مهم به ساخت واحدهای مسکونی در نقاط مختلف این شهرستان اقدام کرده است.

رضایار اضافه کرد: در این خصوص، مرحله نخست طرح 96 واحدی مسکن «حصار» با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد ریال به بهره‌‏برداری رسید.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند افزود: همچنین پروژه 59 واحدی شهر آبسرد نیز با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 930 میلیون ریال گشایش یافت.

وی ادامه داد: علاوه بر این، پروژه مسکن شش واحدی «امامیه» با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 160 میلیون ریال به بهره‌‏برداری رسید.

رضایار اضافه کرد: به غیر از این سه طرح که قبل از این خاتمه یافت، پروژه 128 واحدی «محک» نیز در حال ساخت است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند با اشاره به بیانات امام راحل(ره) و رهبر فرزانه انقلاب، خانه‏‌سازی را امری مهم در جامعه خواند.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب در این خصوص می‏فرمایند که «بنیاد مسکن یکی از برکات مستمر و صدقات جاریه امام راحل(ره) است».

رضایار اضافه کرد: امام راحل(ره) نیز در بخشی از فرمایشات گران‏‌سنگ خویش می‏فرمایند که «همه محرومان باید خانه داشته باشند».

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند افزود: با توجه به این بیانات گوهربار باید در راستای تحقق منویات معظم‏‌له همه توان خود را به کار بست.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول