اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

رئیس سازمان بسیج سازندگی در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد

1000واحد مسکونی در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی را تا هفته بسیج تحویل می دهیم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت:برنامه‌ریزی کرده‌ایم در کار مشترک با سپاه عاشورا 1000 واحد مسکونی در منطقه زلزله زده آذربایجان شرقی در آستانه هفته بسیج به بهره‌برداری برسد و در اختیار مردم قرار گیرد و 8000 واحد باقیمانده را در طول آذرماه تحویل دهیم.

1000واحد مسکونی در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی را تا هفته بسیج تحویل می دهیم

سردار مجید خراسانی رئیس سازمان بسیج سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس به فرآیند مقابله با حوادث غیر مترقبه اشاره کرد و اظهار داشت: با بهره‌گیری از تجربه‌ای که در بم، لرستان و سایر حوادث داشتیم حتماً فرآیند مقابله با حوادث غیرمترقبه باید بازبینی شود و پیشنهاد تکمیلی‌ این است که در کار مشترک بین مرکز پژوهش‌های مجلس، ریاست‌جمهوری، وزارت کشور و سازمان بسیج سازندگی بتوانیم یک بازبینی نسبت به حوادث در کشور و فرآیند و مدیریت در کشور داشته باشیم.

وی افزود: بسیج سازندگی مشابه مسئولیتی که در بم و سایر حوادث پذیرفت با تشکیل قرارگاهی در منطقه به نام قرارگاه شهید شفیع‌زاده و با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج سازندگی 12 استان و مجموعه سپاه عاشورا علاوه بر اقدامات ساعات اول که در خصوص برقراری امنیت در منطقه و کمک به هلال احمر در توزیع و نصب چادرها و بسته‌های غذایی و نیارهای ضروری بر عهده داشت با توجه به شرایط آب و هوایی و نگرانی از زمستان زودرس در منطقه‌ از 8000 واحدی که بنیاد مسکن و دولت در اولویت خود قرار داد تا قبل از زمستان به اتمام برسد ما حدود هزارو 800 واحد را پذیرفتیم.

وی با بیان اینکه علی‌رغم تأخیری که در واگذاری روی این پروژه‌ها بود خوشبختانه با مدیریت قرارگاه کار به سرعت پیش رفت، افزود: به تدریج از 12000 واحد دام و طیوری که نیاز واقعاً ضروری مردم بود سپاه عاشورا 7000 واحد را پذیرفت و در حدود 5000 واحد آن نصب شده است.

سردار خراسانی در پایان خاطرنشان کرد: ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم در کار مشترک با سپاه عاشورا 1000 واحد در آستانه هفته بسیج به بهره‌برداری برسد و در اختیار مردم  قرار گیرد و 8000 واحد باقیمانده را در طول آذرماه تحویل دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول