اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال

199 واحد مسکونی مهر به بنابی‌ها واگذار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بناب از امکان واگذاری 199 واحد مسکونی مهر این شهرستان در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

199 واحد مسکونی مهر به بنابی‌ها واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، محمود پورلطفعلی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تشریح آخرین وضعیت تعاونی‌های مسکن مهر بناب اظهار کرد: این شهرستان دارای 28 شرکت تعاونی مسکن با بیش از 7 هزار و 500 نفر عضو است و از بین دو هزار و 850 نفر متقاضی اولیه طرح تعاونی آن، در قالب تعاونی‌های مسکن مهر با عضویت یک‌هزار و 265 نفر ساماندهی شده است.

وی گفت: با وجود فراز و نشیب‌های بسیاری که در روند تشکیل شرکت‌های تعاونی مسکن مهر، ساماندهی اعضا و ساخت و ساز واحدهای مسکونی وجود داشت، در صورت همکاری بیشتر مردم و نهادهای مربوطه از جمله بانک‌های عامل و سازمان‌های خدمات‌رسان امکان واگذاری 199 واحد مسکونی در دهه فجر امسال وجود دارد و تلاش می‌کنیم تا مابقی واحدهای مسکونی تا پایان دولت دهم به متقاضیان واگذار شود که این امر مستلزم همکاری مردم و نهادهای مربوطه است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بناب ضمن تشکر از همکاری مردم در به ثمر رسیدن تدریجی این پروژه‌ها از آنان خواست تا نسبت به تأمین منابع مالی سهم آورده خود اقدام کنند تا بسترهای لازم برای شتاب بخشیدن به اجرای پروژه‌ها فراهم شود.

پورلطفعلی ادامه داد: هم‌اکنون در این شهرستان 3 هزار و 91 واحد مسکن مهر وجود دارد که یک‌هزار و 611 واحد آن در قالب مسکن مهر تعاونی‌ها و بقیه در قالب خود‌مالکی اجرا می‌شود.

شهرستان 130 هزار نفری بناب در 120 کیلومتری جنوب مرکز آذربایجان‌شرقی واقع شده و یکی از شهرستان‌های پیشرو در اجرای طرح مسکن مهر در کشور است.

انتهای پیام/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول