اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون

4710 واحد مسکونی مهر در ملایر آماده افتتاح شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر تحقق مسکن را از اولویت‌های مهم شهرستان ملایر برشمرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد 4 هزار و 710 واحد مسکونی در این شهرستان آماده افتتاح شده است.

4710 واحد مسکونی مهر در ملایر آماده افتتاح شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور صبح امروز در شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به اینکه شهرستان ملایر در سال‌های اخیر به پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف رسیده است، اظهار کرد: همه این موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها حاصل مدیریت مدبرانه، نگاه عادلانه و اهتمام مجدانه مدیران، وفاق و همگرایی و تعمیق ارتباط با مردم بوده است.

وی به توانمندی‌های شهرستان ملایر در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: انتخاب راه‌های میانبر و تلاش در راستای تحقق شعار امسال از راهبردهای اساسی برای توسعه همه‌جانبه شهرستان است.

فرماندار ملایر تحقق مسکن را از اولویت‌های مهم شهرستان ملایر برشمرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد 4 هزار و 710 واحد مسکونی در این شهرستان آماده افتتاح شده است.

وی در ادامه به سهمیه اشتغال ملایر اشاره کرد و افزود: شهرستان ملایر امسال 10 هزار و 685 سهمیه داشت که تاکنون بیش از 9 هزار شغل در ملایر ایجاد شده است.

خیریانپور با اشاره به اینکه کارگروه کشاورزی شهرستان ملایر نیز به صورت هفتگی از ابتدای سال جاری در ملایر برگزار شده است، گفت: 622 طرح در 31 جلسه این ستاد به تصویب رسیده که از نظر عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات، ملایر رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است.

وی پیگیری 286 مصوبه و توافق چهار سفر ریاست جمهوری را نیز از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: تاکنون 99.1 درصد مصوبات سفر اول، 99.22 درصد سفر دوم و 47.6 درصد از مصوبات سفر سوم در ملایر انجام گرفته است.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز به هفته بسیج و تقارن آن با ماه محرم اشاره کرد و گفت: اگر نیروهای مردمی و مخلص بسیجی در عرصه دفاع از انقلاب نبودند قادر به پیروزی در جنگ بین‌المللی با دشمنان نظام نبودیم.

مراد اسماعیلی بسیج را به عنوان فراگیرترین سازمان، مظهر اقتدار ملی و بزرگترین مؤلفه بازدارندگی کشور در مقابل تهدیدهای دشمنان برشمرد.

وی در ادامه به برنامه‌های هفته بسیج در ملایر اشاره کرد و افزود: همزمان با سراسر کشور بیش از یکصد برنامه نیز در ملایر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر اهم برنامه‌های بسیج را در ملایر اجتماع عظیم بسیجیان و هیئت‌های مذهبی در عصر روز تاسوعا در میدان امامزاده عبدالله(ع) ملایر، برگزاری پنج یادواره شهید در شهرستان، مسابقات مختلف در سطح پایگاه‌ها، نشست‌های سیاسی و تخصصی، زنگ بسیج، دیدار با امام جمعه و... برشمرد.

انتهای پیام/89013/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول