اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم‌:

‌بسیجی همواره در خط ولایت قرار دارد‌

خبرگزاری فارس: فرماندار بم با اشاره به نقش بسیجیان در‌ برهه‌های زمانی گفت: یک بسیجی همواره در خط ناب ولایت قرار دارد.

‌بسیجی همواره در خط ولایت قرار دارد‌

حسین شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بم با گرامیداشت هفته بسیج، تقارن این هفته با عزای امام حسین (ع) را نشان از درایت رهبر معظم انقلاب در بیان‌ جمله «بسیج امتداد عاشورا‌ و برگرفته از تفکر عاشورایی است» دانست.

وی اظهار داشت: در این ایام حزن‌انگیز‌ علاوه بر گریستن در سوگ سرور و سالار شهیدان، می‌توان به ریشه بسیج و امتداد آن تا عاشورا‌ نگریست و ابعاد مختلف بسیج را‌ بهتر از قبل شناخت و به دیگران نیز شناساند.

شایق برخورداری از فرهنگ بسیجی در تلاش و خدمات مسئولان و دستگاه‌های خدمت‌رسان را لازمه پیشرفت جامعه دانست و گفت: این فرهنگ باید در جای جای مملکت اسلامی نهادینه شود.

وی تصریح کرد: امروزه ابعاد مختلف فرهنگ بسیجی‌ در پیشرفت‌های علمی، هسته‌ای و تربیت دانشمندان به خوبی قابل لمس است، ‌بصیرت، هوشمندی و درایت ویژگی‌های بارز یک بسیجی است. یک بسیجی همواره در خط ناب ولایت قرار دارد و تابع اسلام است.

شایق به نقش بسیجیان در این برهه از زمان و در برابر توطئه‌های مختلف دشمنان اشاره کرد و گفت: بسیجی برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم‌آفرین است.

انتهای پیام/80017/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول