اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین صورت گرفت

تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کار قزوین

خبرگزاری فارس: تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کار قزوین با حضور مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین و ریاست دانشگاه کار قزوین صورت گرفت.

تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کار قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کار قزوین با حضور حجت‌الاسلام محمد ترابیان مشاور مذهبی و استاد حوزه و دانشگاه، مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین، حسن اسدی ریاست دانشگاه کار قزوین و تعدادی از دانشجویان بسیجی و تنی چند از کارکنان این دانشگاه برگزار شد.

عقیل اندرزچمنی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه کار قزوین، در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان دانشگاه کار قزوین به ویژه ریاست این دانشگاه و همچنین قدردانی از مسئول بسیج دانشجویی استان اظهار کرد: در طول خدمت بنده در بسیج دانشجویی این دانشگاه، همواره حمایت‌ها و کمک‌های مسئولان دانشگاه و استان نقطه اتکایی برای فعالیت‌های بسیج دانشجویی بوده است.

وی افزود: ریاست دانشگاه کار قزوین روحیه خوبی نسبت به بسیج دارند و نگاهشان به بسیج و برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی و هرچه را که در گستره فعالیت‌های بسیج است، به گونه‌ای بود که بر ما حجت را تمام کرده و همه امکانات و زمینه‌ها را در اختیار بسیج قرار می‌داد تا بتوانیم در فضایی خوب و مناسب خدمت کنیم.

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه کار قزوین بیان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه کار قزوین با همت دانشجویان بسیجی و حمایت مسئولان دانشگاه و بسیج استان فعالیت‌های گسترده‌ای در عرصه‌های عقیدتی، فرهنگی و سیاسی داشته است و جزو فعال‌ترین دفاتر بسیج دانشجویی استان است.

اندرزچمنی اذعان کرد: دو دفتر بسیج دانشجویی در این دانشگاه مشغول فعالیت بوده و تاکنون برنامه‌های مختلفی همچون کرسی‌های آزاد اندیشی، اردوهای راهیان نور و اردوهای جهادی و بسیاری دیگر از برنامه‌ها در عرصه‌های گوناگون با توجه به مناسبت‌های موجود داشته است.

وی فرزاد افشاری مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه کار را فردی شایسته و متعهد معرفی و ابراز کرد: امید است با حمایت مسئولان و دانشجویان، وی بتواند در راستای رشد و تقویت فرهنگی و دینی دانشجویان گام‌های مؤثری بردارد.

در پایان این مراسم از زحمات و فعالیت‌های دو سال مسئول سابق بسیج دانشجویی از سوی مسئول بسیج دانشجویی استان و ریاست دانشگاه کار تقدیر به عمل آمده و فرزاد افشار کماچالی طی حکمی از سوی مهدی برزگر به سمت سرپرستی بسیج دانشجویی دانشگاه کار قزوین منصوب شد.

در این حکم ضمن آرزوی توفیق و سربلندی سرپرست جدید بسیج دانشجویی در راستای خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و دعوت ایشان به بهره‌گیری از حضور پرنشاط دانشجویان آگاه و تقویت تفکر بسیجی در دانشگاه، در دستیابی به اهداف ذیل تأکید شده است:

* شناسایی و جذب حداکثری دانشجویان مستعد در راستای تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی

* تربیت نیروهای متعهد و هم‌تراز انقلاب اسلامی در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، علمی، مدیریتی و پرورش نخبگان از طریق توسعه و تعمیق توانمندی‌های اخلاقی، معرفتی، بصیرتی و مهارتی.

* شناسایی تمهیدات نرم دشمن و مقابله هوشمندانه و همه جانبه با آن.

* تلاش و مجاهدت در عرصه‌های مختلف علمی، خدمت‌رسانی و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی.

* به میدان آوردن همه توانایی‌های خود در راه آرمان‌های نظام اسلامی.

* توجه به ویژگی‌های تشکل نظام‌یافته بسیج دانشجویی و تقویت انضباط سازمانی.

فرزاد افشاری سرپرست جدید بسیج دانشجویی دانشگاه کار قزوین نیز در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) عنوان کرد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی فراوان از سوی دشمنان در ابعاد مختلف فرهنگی و اعتقادی جنگ نرم، اصلاح فرهنگی دانشگاه‌ها امری ضروری به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: در این راستا باید تلاش بیشتری کرد تا بتوان موجب اصلاح جامعه شده و معنویات جامعه را رشد بخشیم.

 

گفتنی است این مراسم هم‌زمان با ایام سوگواری سالار شهیدان و پیش از آغاز مراسم مذهبی هیئت بسیج دانشجویی دانشگاه کار قزوین برگزار شد.

انتهای پیام / 77007/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول