اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بم‌:

خستگی‌ناپذیری‌ مهم‌ترین ویژگی بسیجیان است‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه بم گفت: کار و تلاش خستگی‌ناپذیر در راه خدا مهم‌ترین ویژگی بسیجیان است.

خستگی‌ناپذیری‌ مهم‌ترین ویژگی بسیجیان است‌

حجت‌الاسلام قاسم دانشی امروز در گفت‌وگو‌ با خبرنگار فارس در شمال کرمان کار، تلاش خستگی‌ناپذیر و مجاهدت را مهم‌ترین ویژگی یک بسیجی برشمرد و اظهار داشت: این کار و تلاش‌ها زمانی ارزش‌ دو چندان می‌یابد که در راه خداوند متعال باشد و این به معنی تفکر بسیجی است.

وی با تاکید بر حاکم شدن این روحیه خستگی‌ناپذیری بر اقشار مختلف جامعه افزود: اگر فرهنگ کار و تلاش بسیجی و تفکر بسیجی بر ملت ما حاکم شود، اکثر مشکلات فعلی جامعه رفع می‌شود.

دانشی عنوان کرد: اگر دانشجویان، اساتید، کارمندان، معلمان و سایر اقشار جامعه با الگو گرفتن از فرهنگ بسیجی وظایف خود را انجام دهند به قله‌های موفقیت متعددی دست پیدا می‌کنیم.

وی با تأسی از کلام گهربار امام خمینی (ره) در مورد بسیج گفت: بسیج یادگار حضرت امام راحل است و اندیشه تشکیل بسیج از الهامات الهی به ا‌یشان بود.

امام جمعه‌ بم تقارن هفته بسیج با ایام عزاداری امام حسین (ع) را گرامیداشت و به نقل از کلام گرانقدر رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: بسیج امتداد عاشورا‌ و برخاسته از تفکر عاشورایی است.

انتهای پیام/80017/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول