اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان جم:

برنامه‌های فرهنگی بسیج رشد چشمگیری داشته است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان جم گفت: کیفیت برنامه‌های بسیج به ویژه در حوزه برنامه‌های فرهنگی رشد چشمگیری داشته است.

برنامه‌های فرهنگی بسیج رشد چشمگیری داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد رئیسی جمعه‌شب در آیین برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی شجره طیبه صالحین در جمع بسیجیان شهرستان جم اظهار داشت: بسیج در تمام عرصه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در چند سال اخیر کیفیت برنامه‌های بسیج به ویژه در حوزه برنامه‌های فرهنگی رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: از ابتدای شکل‌گیری بسیج تاکنون شاهد موفقیت‌های بی‌نظیری بوده‌ایم و به فضل خدا این روند تداوم خواهد یافت.

فرمانده سپاه شهرستان جم به شرح وظایف فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها پرداخت و خاطرنشان کرد: مدیران بسیج در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند و امکانات بیشتری در این زمینه در اختیار بسیجیان و حلقه‌های تربیتی گذاشته شود.

رئیسی بیان کرد: طرح صالحین یک طرح موفق و ارزنده است و موجت ارتقای توان بسیجیان در عرصه‌های مختلف به ویژه جنگ نرم شده است.

امام جمعه جم نیز اظهار داشت: نقش بسیج از انقلاب تاکنون بر کسی پوشیده نیست و چه مشکلات مهمی که توسط بسیج حل نشده و بسیج برگ زرینی برای ملت ایران است.

حجت‌الاسلام محمد گنجی افزود: یکی از معجزات انقلاب همین بسیج است و در دوران دفاع مقدس دارای خلوص بالایی بود و امروزه باید این خلوص را حفظ کنیم و بسیج باید با بصیرت در خدمت انقلاب و رهبری باشد و باید مواظب دشمن و آفت‌ها باشیم.

مسئول شجره طیبه صالحین سپاه جم نیز در این آیین گفت: امروزه ما در شرایط جنگ خندق واقع شده‌ایم که در این جنگ کل ایمان و کل کفر مقابل هم قرار گرفته‌اند و شجره طیبه صالحین هدفی مقدس را دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام یوسف مدیری اذعان داشت: طرح شجره صالحین در واقع با بصیرت‌افزایی افراد جامعه را آگاه می‌سازد تا بتوانیم در این جنگ موفق و سربلند بیرون بیاییم و یک بار دیگر از محاصره شعب ابی‌طالب خارج شویم.

وی در ادامه به ابزار مقابله با دشمن اشاره کرد و یادآور شد: در جنگ با دشمن نیاز به رشد تفکر و اندیشه ولایت‌مداری و ولایت‌محوری و همچنین یادگیری فن مقابله با دشمن در میدان نبرد فرهنگی و از خود گذشتگی در مقابله سختی‌ها داریم.

مدیری همچنین به توجیه شجره طیبه صالحین و ملاک‌های کیفی‌سازی حلقه‌ها و روش‌های حلقه‌داری پرداخت.

انتهای پیام/2451/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول