اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان:

بسیجی واقعی هرگز زیر بار زور دشمن نمی‌رود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان دشتستان گفت: عاشورا به ما می‌گوید که مرگ با عزت بر زندگی با ذلت در کنار دشمن بسیار با ارزش‌تر است و بسیجی واقعی هرگز زیر بار زور دشمن نمی‌رود.

بسیجی واقعی هرگز زیر بار زور دشمن نمی‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد عالی جمعه‌شب در همایش بسیجیان گردان بیت‌المقدس (واکنش سریع) در دهقاید دشتستان اظهار داشت: بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف به ویژه جنگ تحمیلی زحمات زیادی را کشیده‌ و باعث تداوم این انقلاب شده‌ و اگر همچنان می‌خواهیم بر عقیده خود باقی مانده و بر دشمن پیروز شویم باید این تفکر بسیجی را حفظ کنیم.

وی با اشاره به همزمانی عاشورا و پنج آذر روز بسیج افزود: ما درس ایمان، ایثار، از خود گذشتگی و عزت را از عاشورا آموخته‌ایم و بسیجی واقعی کسی است که در برابر ظالم ایستادگی کند و زیر بار حرف زور نرود.

فرمانده سپاه دشتستان با تاکید بر لزوم درس گرفتن از قیام عاشورا خاطرنشان کرد: عاشورا به ما می‌گوید که مرگ با عزت بر زندگی با ذلت در کنار دشمن بسیار با ارزش‌تر است و بسیجی واقعی هرگز زیر بار زور دشمن نمی‌رود.

عالی در ادامه ضمن تشریح طرح شجره طیبه صالحین، گفت: دشمن برای غلبه بر نظام جمهوری اسلامی تاکنون دست به تحرکات و تهاجمات زیادی از جمله سیاسی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی زده که وظیفه اصلی طرح صالحین بسیج در شرایط کنونی مقابله با تهاجم اقتصادی و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه هر کاری که به نفع مردم و جامعه باشد بسیج در آن ایفای نقش می‌کند تصریح کرد: دشمن با تحریم اقتصادی می‌خواهد به مردم ما تحمیل کند که تنها با اقتصاد سرمایه‌داری غرب می‌توان چرخ اقتصادی جامعه را چرخاند و دولت‌مردان جمهوری اسلامی ایران توان اداره جامعه را ندارند ولی غافل از اینکه مردم ما در هر شرایطی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

در این همایش بسیجیان پایگاه‌های مقاومت محمد رسول‌لله(ص) و شهدا دهقاید، امام حسین(ع) خوشمکان، علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برازجان، شهید چمران کلل، امام حسین(ع) عیسوند و ابوالفضل(ع) چاه‌خانی حضور داشتند.

انتهای پیام/2451/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول