اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه سپاه زابل خبر داد

جذب 100 هزار بسیجی در سیستان

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه سپاه زابل گفت: زابل با 100 هزار نفر بسیجی، رتبه اول جذب بسیجی را در استان سیستان و بلوچستان به خود اختصاص داده است.

جذب 100 هزار بسیجی در سیستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، محمد ناظری ظهر امروز در حاشیه نماز جمعه زابل در مصلای المهدی(عج) این شهرستان اظهار داشت: بیداری قوم بنی‌اسرائیل و قیام آن قوم بر علیه فرعون به فرمان حضرت موسی(ع)، یک بسیج بود.

وی با اشاره به قدمت دیرینه بسیج در جامعه بشریت افزود: نگرش الهی ائمه اطهار برای تشویق همگرایی بین مردم، یک بسیج است، اگر در عصر جدید نگاه کنیم، حرکت بسیج‌گونه تحریم تنباکو و مبارزه با استعمار، خود نوعی بسیج است.

فرمانده ناحیه سپاه زابل با بیان اینکه، سنگ بنای بسیجی بر پایه حکم فقهی و جهادی استقرار یافت، گفت: نخستین مأموریت بسیج در شهرستان، به‌کارگیری بسیجیان در سطح شهرستان است، سپاه زابل مفتخر است که تاکنون 100 هزار بسیجی را جذب کرده است.

ناظری سیستان را به عنوان منطقه ولایی که بیشترین جذب بسیجی را در استان اختیار کرده است دانست و گفت: زابل با 100 هزار نفر بسیجی، رتبه اول جذب بسیجی را در استان به خود اختصاص داده که این نشان از عشق و علاقه سیستانی به نظام و رهبری است این افراد را پس از جذب، آموزش داده و از آنها در اکثر عرصه‌ها استفاده می‌کنیم.

عضو شورای تأمین شهرستان زابل یکی دیگر از وظایف بسیج را مقابله با تهدیدات نرم برای مصون نگه داشتن مردم از جنگ نرم دشمن عنوان کرد و ادامه داد: قرارگاه‌های زیادی را در سطح شهر داریم، کارگاه‌های روانی زیادی برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن اجرا شده، تا بسیجیان و مردم با تهدیدات نرم دشمن آشنا شوند، تهدیدات را بشناسند و ضمن تبیین راه‌های مقابله با آن برای حل آن راهکار تنظیم کنند.

وی حمایت و پشتیبانی از سازمان‌های مردم نهاد را یکی دیگر از خواسته‌های بسیج عنوان کرد و افزود: فضاسازی فرهنگی اجتماعی به منظور ایده‌سازی برای به‌کارگیری تولیدات فرهنگی یکی دیگر از وظایف بسیج نواحی شهرستان است، همچنین بحث سرکشی، مراسم‌ها، یادواره‌ها و راهیان نور گوشه‌ای از اقدامات بسیج زابل است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زابل مأموریت بعدی بسیج را آماده‌سازی برای آرام سازی اغتشاشات و تهدیدات غیر مسلحانه دشمن بیان کرد و در مورد آمادگی بسیجیان گفت: بسیجیان آماده می‌شوند که اگر روزی دشمنان داخلی خللی ایجاد کنند، آمادگی لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/75002/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول