اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان کنگان:

بسیج ادامه‌دهنده راه خط سرخ امام حسین (ع) است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان کنگان گفت: بسیج ادامه‌دهنده راه خط سرخ امام حسین (ع) است.

بسیج ادامه‌دهنده راه خط سرخ امام حسین (ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، ابراهیم حق‌شناس در آیین برپایی یادواره 19 شهید سیراف و پرک اظهار داشت: پاسداشت یاد و نام شهدا در هر شرایطی اهمیت دارد و به ویژه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نمودی ویژه خواهد داشت.

وی افزود: ترویج فرهنگ والای شهادت و ایثار امر مقدسی است که هیچ‌گاه نباید کمرنگ شود و باید همواره نسبت به پاسداشت ارزش‌ها اهتمام ورزیم.

فرمانده سپاه شهرستان کنگان بسیج را ادامه‌دهنده راه خط سرخ امام حسین (ع) خواند و خطاب به بسیجیان خاطرنشان کرد: بسیج امتداد عاشورا، شعار امسال هفته بسیج است و این شعار مسئولیت ما را زیادتر می‌کند.

حق‌شناس اضافه کرد: ما باید این شعار را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و ان‌شاءالله که با فرهنگ عاشورایی مدافع خوبی برای نظام و انقلاب باشیم.

وی با اشاره به فعالیت شهرستان کنگان به ویژه بسیجیان در دوران دفاع مقدس افزود: در دوران دفاع مقدس هزار و 500 رزمنده از این شهرستان عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند و تقدیم 72 شهید، 258 جانباز و 14 آزاده از افتخارات این شهرستان است.

فرمانده سپاه کنگان یادآور شد: خیرین شهرستان نیز در دوران جنگ تحمیلی کمک‌های زیادی به رزمندگان اسلام کردند که حاکی از روحیه بالا و پایبندی آنان به ارزش‌هاست.

حق‌شناس تصریح کرد: در شرایط فعلی بسیج مصمم‌تر از گذشته و با اقتدار کامل آماده دفاع از مرز و بوم میهن اسلامی و ارزش‌ها است.

وی گفت: دشمن تلاش می‌کند در قالب جنگ نرم جوانان ما را از مسیر ارزش‌ها دور کرده و مردم را نسبت به نظام اسلامی ناامید کند و عملکرد نظام را ناکارآمد جلوه دهد که البته بار دیگر شاهد ناکامی دشمنان در مقابله با ایران اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/2451/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول