اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی:

هفته بسیج فرصتی برای کسب علم از مکتب شهدا است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی هفته بسیج را فرصتی برای یادگیری و کسب علم از مکتب شهدا دانست و گفت: بسیج کلید رفع بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه بوده همان‌طور که طی این مدت اثبات کرده است.

هفته بسیج فرصتی برای کسب علم از مکتب شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حسینعلی یوسف‌علی‌زاده ظهر امروز در جمع بسیجیان اظهار کرد: بسیج همواره در پای میدان بوده و به تکلیف عمل کرده است.

وی تصریح کرد: امروز در دنیا این ادبیات و تفکر بسیجی گسترش پیدا کرده همچنان که در غزه و فلسطین شاهد هستیم که مقاومت اسلامی با این روحیه دشمن را به شکست وا داشته‌اند.

یوسف‌علی‌زاده از عاشورا به عنوان مظهر اقتدار بسیج و ظلم ستیزی یاد کرد و گفت: بسیج همواره حق طلب بوده و از دفاع آرمان‌های اسلامی کوتاه نیامده است.

وی تصریح کرد: هر جا که کوردلان و بدخواهان باشند، نسخه بسیجی و عزت جلو آمده و صلابت را رقم زده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از بسیج به عنوان فریاد رس مستضعفان یاد کرد و گفت: ما با تکیه بر آموزه‌های دینی و رهنمودهای رهبری در تمام عرصه‌ها حضوری فعال داریم و همواره پیروز میدان هستیم.

وی با بیان اینکه بسیجیان پرچمدار امام خود بوده و تا آخرین قطره خون در مقابل دشمنان خواهند ایستاد،‌ بر ارتقای بصیرت آحاد جامعه در شرایط کنونی تاکید کرد.

یوسف‌علی‌زاده همچنین مهمترین فلسفه قیام سالار شهیدان را احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر خواند و گفت: بحث امر به معروف و نهی از منکر به عنوان وظیفه اسلامی و مهمتر از سایر فرایض باید بیشتر در جامعه اقامه شود.

وی تصریح کرد: اگر این فریضه انجام نشود، بی تردید حکومت اشقیا به جای صالحان برپا می‌شود.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان بزرگترین فریضه الهی یاد کرد و گفت: اگر این فریضه الهی اقامه شود بسیاری از مشکلات جامعه رفع خواهد شد.

انتهای پیام/63002/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول