اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) البرز:

مکتب بسیج برگرفته از عاشوراست

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: مکتب بسیج از مکتب عاشورا برگرفته شده و راه و شعار بسیج همان راه و شعار امام حسین (ع) در واقعه عاشورا است.

مکتب بسیج برگرفته از عاشوراست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، حجت‌الاسلام علی مصائبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: مکتب بسیج از مکتب عاشورا برگرفته شده و راه و شعار بسیج همان راه و شعار امام حسین (ع) در واقعه عاشورا است.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز عنوان کرد: عملکرد بسیج عمل به دستورات عاشورایی اباعبدالله‌الحسین (ع) است و سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز برنامه‌های گوناگون، مفید و مؤثری را در سطح این شهرستان انجام داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز با اشاره به زلزله در استان آذربایجان شرقی ابراز کرد: سپاه شهرستان البرز حسب قول خویش اقدام به ساخت 20 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده شهرستان ورزقان کرده که تاکنون 10 واحد را بطور کامل تحویل داده است.

مصائبی همچنین از ارسال اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم زلزله‌زده آذربایجان با اعتبار 2 میلیارد ریال خبر داد.

وی با بیان اینکه دانشجویان و دانش‌آموزان بسیجی نیز در طی سال جاری به ویژه در تابستان اخیر فعالیت‌ها و اقدامات مفید و مناسبی داشته‌اند اذعان کرد: فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و بهداشتی و درمانی در مناطق محروم را می‌توان از جمله کارهای دانشجویان به حساب آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز افزود: پروژه آب‌رسانی در منطقه محروم طارم توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه کار واحد قزوین و انجام کارهای عمرانی در منطقه آوج توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور از جمله فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان البرز است.

مصائبی ادامه داد: زیباسازی و بهسازی مدارس، تعمیر میز و نیمکت‌ها از فعالیت‌های دانش‌آموزان بسیجی البرز بوده که همراه با برگزاری کلاس‌های عقیدتی و فرهنگی و ورزشی صورت گرفته است.

 

* تربیت انسان‌های مؤمن و متعهد در طرح شجره طیبه صالحین

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز ایجاد حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین را یکی از اقدامات مهم سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز معرفی و تصریح کرد: بیش از 400 حلقه صالحین شکل گرفته که امید است با فعالیت‌های فرهنگی و پرورش دینی این گروه‌ها، انسان‌های مومن و متعهد در جامعه تربیت کنیم.

مصائبی ادامه داد: سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در راستای برقراری امنیت و آسایش پایدار مردم همکاری‌های بسیاری با نیروی انتظامی شهرستان داشته است.

انتهای پیام / 77007/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول