اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج طلاب کهگیلویه و بویراحمد:

پیشرفت‌ کشور مدیون حاکمیت تفکر بسیجی است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج طلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه پیشرفت‌های خیره کننده کشور در علوم و دانش‌های مختلف مدیون حاکمیت تفکر بسیجی است.

پیشرفت‌ کشور مدیون حاکمیت تفکر بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده حجت‌الاسلام سید محمدرضا موسوی‌اصل در جمع بسیجیان شهر لنده با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و تبریک هفته بسیج اظهار داشت: تقارن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و عاشورای حسینی را باید به فال نیک گرفت، چرا که بسیج امتداد عاشورا است.

وی با بیان این‌که بسیج از ابتدا در امتداد عاشورا حرکت می‌کرد، افزود: وجود و ماهیت حقیقی بسیج نشأت گرفته از عاشورا و محرم است.

مسئول بسیج طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج افتخار دارد که پیرو واقعی مکتب عاشورا بوده و توانسته فرهنگ عاشورایی را در میان مردم زنده کند.

موسوی‌اصل تصریح کرد: عاشورا اوج عشق و عرفان، اخلاص، عاطفه، فداکاری، رشادت، بصیرت‌دهی، ولایت‌پذیری را در خود جمع کرده و با همین مشخصه‌ها پایه‌گذاری شده است.

وی افزود: امام حسین (ع) بذر معرفت و آگاهی و بصیرت را از مدینه به سوی مکه پاشید، ولی مردم زمانه ایشان را درک نکرده و نتوانستند از امام و مقتدای خویش پیروی کنند و در جهل و جهالت کامل ماندند.

مسئول بسیج طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر مردم از آگاهی و بصیرت لازم برخوردار باشند، کار دنیا اصلاح می‌شود.

وی با بیان این‌که بصیرت‌دهی شاخصه اصلی عاشورا بوده، یادآور شد: امام حسین (ع) برای اعتلای کلمه حق و نجات خلق همه داشته‌های خود را به میدان آورده است.

موسوی‌اصل گفت: بسیج هم همین راه، حرکت، هدف‌ها و ابزار و وسیله‌ها را دنبال کرده است.

وی اضافه کرد: همان‌طور که امام عظیم‌الشأن انقلاب در سخنان گهربار خود فرموده‌اند مردم و ملت ایران با از خودگذشتگی و فداکاری و مجاهدت و شهادت و حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب توانسته‌اند برتری نسبت به امت زمان پیغمبر داشته باشند و امام و رهبر خود را در صحنه‌های حساس و پر تلاطم یاری کنند.

مسئول بسیج طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود گفت: امام حسین با علم و آگاهی از شهادت پا به سرزمین کربلا گذاشت و رزمندگان و بسیجیان جان برکف خمینی کبیر (ره) با تبعیت از امام و مقتدای خویش در میدان هشت سال جنگ نابرابر حضور یافتند و عزت و افتخار و اقتدار را برای سرزمین و ملت خود آفریدند.

وی افزود: حضور بسیج در هر صحنه‌ای می‌تواند مؤثر باشد به گونه‌ای که حضورش تاکنون توانسته ایران اسلامی را به اوج قله‌های افتخار در بحث سازندگی، تکنولوژی، فناوری هسته‌ای، علم نانو، صنایع دفاعی و موشکی برساند و این تنها به خاطر بسیجی بودن مردم ایران اسلامی است.

انتهای پیام/2571/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول