اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشجویان شاهرودی:

سرنوشت سفاکان صهیونیست‌ چیزی جز نابودی نیست

خبرگزاری فارس: شمار زیادی از دانشجویان شاهرودی در اعتراض به حملات اخیر صهیونیست‌ها به نوار غزه بیانیه‌ای صادر و تاکید کردند: سرنوشت سفاکان صهیونیست‌ چیزی جز نابودی نیست.

سرنوشت سفاکان صهیونیست‌ چیزی جز نابودی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، در این بیانیه که امروز یک نسخه از آن به دفتر خبرگزاری فارس در شاهرود نمابر شده، آمده است: در دهه‌های اخیر، ملت‌ها و حاکمان کشورها، منطق و استدلال سران رژیم غاصب صهیونیستی را شنیده، هویت آن را درک کرده و پیام آن را دریافته‏اند؛ منطقی که پایه‌های آن بر اساس تعصب، نقض حقوق بشر، خود برتربینی، آپارتاید و نژادپرستی استوار شده است.

در ادامه آمده است: صهیونیست‏ها حدود 64 سال قبل در دنیای اسلام درختی را کاشتند که میوه آن جز خو‏ن‏ریزی، تجاوز، قتل و غارت و دروغ‏پراکنی نبود، بی‌شک اکنون خود باید طعم این میوه را بچشند.

دانشجویان شاهرودی آورده‏اند: ملت‌ها، کارنامه سیاه رژیم نسل‌کش اسرائیل را مشاهده کرده‌اند؛ کشتار کودکان و زنان و کهنسالان، آواره کردن چند میلیون نفر از سرزمین‌های اجدادی، تصرف خانه‌های یک ملت و تسلط بر منابع آنها، کشیدن دیوارهای حائل و درست کردن زندان‌ها تنها دستاورد آرمان نیل تا فرات است.

در ادامه می‏خوانیم: به سران رژیم اسرائیل توصیه می‌کنیم از تاریخ عبرت بگیرند؛ وحشی‌تر و جنایتکارتر از خودتان، «شارون»، اکنون کجاست؟ چه سرنوشتی داشت؟ با چه وضعیت اسف‏باری حیات ننگین خود را به پایان رساند؟ آیا میراثی جز نفرت باقی گذاشته است؟ دانشجویان شاهرودی تصریح کرده‏اند: می‌دانیم سران رژیم غاصب و تمام دل‏بستگان آنها این واقعیت تاریخی را درک کرده‌اند که تئوری نیل تا فرات تنها یک توهم است و رژیم فرتوت و خرفت صهیونیستی ضعیف‌تر از آن است که به مانند سابق بتواند تنها در شش روز چند کشور بزرگ عربی را اشغال کند و اکنون حتی توان مبارزه با یک جمعیت 1.5 میلیون نفری زن و کودک و غیرمسلح به سلاح‏های پیشرفته و محبوس در یک باریکه کوچک 45 کیلومتری را هم ندارد.

در قسمتی دیگر از این بیانیه آمده است: اسرائیل از روزهای اوج خود که تمام حاکمان دنیا و مجامع بین‌المللی و افکار عمومی دنیا به طور کامل در سیطره و قبضه او بود، فاصله گرفته است؛ ملت‌ها در کشورهایی که در آنها حتی سئوال در مورد «هولوکاست» جرم است، اسرائیل را نماد «تروریسم» می‌خوانند.

دانشجویان شاهرودی اظهار کرده‏اند: رژیم اشغالگر قدس به طور کامل مشروعیت خود را بین ملت‌ها از دست داده و در لحظات احتضار و فروپاشی به سر می‌برد؛ منطقه خاورمیانه که برای آن خواب‌های شیرین دیده بودند، برایشان تبدیل به کابوس غیر قابل تعبیری شده است.

در ادامه آمده است: هر ملتی در منطقه که علیه دیکتاتورها قیام می‌کند، یکی از مهم‏ترین شعارها و خواسته‌هایش، انزجار از اسرائیل است؛ در دنیای اسلام آتشی برافروخته شده است که هرچه اسرائیل و آمریکا بیشتر در آن بدمند، شعله‌ورتر خواهد شد و دامن ناپاک و خون‏آلود آنها را خواهد گرفت.

در این بیانیه آورده شده است: امروز رژیم سفاک اسرائیل در نهایت وقاحت و بی‌شرمی بعد از جنگ‏های مفتضحانه 33 و 22 روزه علیه لبنان و فلسطین، در این ایام عاشورایی در غزه کربلایی دیگر به راه انداخته است؛ به راستی آیا وحشی‌تر از این رژیم در طول تاریخ وجود داشته است؟ به طور جدی هشدار می‌دهیم در صورت طولانی شدن این تجاوزات، ملت‌های مسلمان این را تبدیل به جنگ احزاب خواهند کرد.

دانشجویان شاهرودی تاکید کردند: این حرکات دیوانه‌وار قبل از اینکه صحنه نمایش قدرت باشد، نشانه ضعف و اضمحلال بوده و بیانگر این حقیقت است که اسرائیل برای فرار از مرگ دست به خودکشی زده است.

انتهای پیام/2249/ی/ف4004/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول