اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

جنگ غزه شکستی ننگین برای اسرائیل بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین زهرا با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به غزه گفت: جنگ غزه شکستی ننگین برای اسرائیل بود.

جنگ غزه شکستی ننگین برای اسرائیل بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بویین زهرا با تسلیت ایام عزادارای سرور و سالار شهیدان حضرت ابا‌عبد‌الله‌الحسین (ع) و با قدردانی از عزاداران هیئت‌های حسینی در نشان‌ دادن عشق و ارادت خویش به امام حسین (ع) اظهار کرد: بنا به فرموده امام حسین (ع) شریف‌ترین افراد کسانی هستند که اجازه ندهند قبل از اینکه خود وسیله‌‌ای برای عبرت دیگران شوند از عبرت و سرنوشت دیگران درس گرفته و الگوبرداری کنند.

امام جمعه بویین زهرا با گرامیداشت هفته بسیج افزود: بهترین و ارزشمند‌ترین جملات در باب بسیج را امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی فرموده‌اند که امروز مایه الگو و راهنمای تمام بسیجیان است.

وی با بیان اینکه عاشورا در حقیقت امر بیمه‌کننده کشور و نظام اسلامی است، تصریح کرد: رزمندگان اسلام در جبهه‌ها و سنگر‌های خویش در ایام جنگ تحمیلی با فریاد‌های بلند یا‌ حسین، یا زهرا و یا صاحب‌الزمان افتخارآفرینی کرده و سبب حفظ اقتدار و کیان نظام اسلامی شدند.

امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز ادامه‌دهنده راه عاشورا و حماسه‌آفرینی‌های یاران امام حسین (ع) است.

زرینه با اشاره به دیدار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با بسیجیان و مربیان عضو حلقه‌های شجره طیبه صالحین تصریح کرد: راهبرد‌ها، سخنان و بیانات حکیمانه معظم‌له در جمع بسیجیان همواره عامل پیشرفت و افتخار نظام اسلامی بوده و کشور را از گزند توطئه‌ها و دسیسه‌ها مصون و محفوظ داشته است.

وی اضافه کرد: مقام معظم‌ رهبری در دیدار اخیر خویش با قدردانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در انجام وظیفه خویش از نمایندگان خواستار متوقف کردن طرح پرسش از رئیس جمهور شدند که نمایندگان نیز به این ندای مولا و مقتدای خویش خویش لبیک گفتند.

امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد: ملت ایران امروز با تبعیت از رهبری و رهنمود‌های معظم‌له در مسیر تحقق رسالت‌ها و اهداف والای انقلاب اسلامی گام برداشته است.

زرینه با اشاره به پیروزی مقاومت در جنگ هشت روزه با رژیم صهیونیستی خواستار همدلی و همکاری کشور‌های اسلامی در دفاع از مردم فلسطین و غزه شد.

انتهای پیام/77005/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول