اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کوهبنان:

مقاومت مردم غزه موجب خفت صهیونیست‌ها شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ‌اجتماعی فرماندار کوهبنان گفت: مقاومت مردم غزه موجب شد که دشمن با خفت و خواری تمام به دلیل ضرباتی که از سوی رزمندگان فلسطینی متحمل شده بود، مجبور به پذیرش آتش‌بس شود.

مقاومت مردم غزه موجب خفت صهیونیست‌ها شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، رمضان ایزدی‌ بعد از ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان ‌اظهار داشت: سال‌ جاری در حالی ‌به استقبال ماه محرم رفتیم که شاهد تجاوز رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه بودیم.

وی بیان داشت: مردم این خطه با تمسک به شعار «هیهات من ذله» در برابر عملیات وحشیانه صهیونیست کوتاه نیامدند و با شجاعت تمام جواب دشمن تا دندان مسلح را دادند‌.

ایزدی ابراز داشت: مردم سراسر جهان به ویژه ملت ایران اسلامی با حمایت خود از مردم مظلوم غزه موجب تقویت روحیه رزمندگان فلسطینی و در نهایت عقب‌نشینی دشمن از موضع خود شدند.

وی تصریح کرد: سرانجام مقاومت مردم غزه موجب شد که دشمن با خفت و خواری تمام به دلیل ضرباتی که از سوی رزمندگان فلسطینی متحمل شده بود، مجبور به پذیرش آتش‌بس شوند که این خود پیروزی بزرگی برای مردم غزه است.

اکبر مختاری رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان نیز در ادامه جلسه گفت: یکی از معضلات اجتماعی بحث عدم ایفای تعهد نسبت به یکدیگر ‌است که نمود فراوانی ندارد، اما جامعه را دچار بی‌اعتمادی می‌کند.

وی ابراز داشت: بر اثر غفلت و بی‌توجهی ممکن است، این امر در خانوادها و در امورات اعتقادی نیز رسوخ کند و مشکلاتی را برای جامعه به وجود بیاورد‌.

مختاری تصریح کرد: جمع‌آوری احادیث و روایات و بیان آن در خطبه‌های نماز جمعه‌، تهیه بنر و نصب در اماکن عمومی‌، توصیه امام جماعت مساجد به رعایت این مهم و ... می‌تواند نقش مهمی در کاهش این معضل داشته باشد‌. ‌

به گزارش فارس در این جلسه ‌تعدادی از حاضران به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در مورد چگونگی مبارزه با دروغ و دروغ‌پردازی در میان بخشی از مردم‌، تشویق موتورسوران به استفاده از کلاه ایمنی، تهیه تابلوهای تبلیغاتی در مورد رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و نصب در مکان‌های پرتردد‌ و ...‌ پرداختند.

انتهای پیام/80012/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول