اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تبریز:

ایران هرگز تن به ذلت نمی‌دهد / دفاع جانانه غزه گور رژیم صهیونیستی را کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه تبریز گفت: ملت قهرمان ایران با قدرت ایمان و با الهام از مکتب سیدالشهدا هرگز تن به ذلت نمی‌دهند و شعارشان شعار حسین بن علی(ع) و همان هیئات منا الذله است.

ایران هرگز تن به ذلت نمی‌دهد / دفاع جانانه غزه گور رژیم صهیونیستی را کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی این شهر با بیان اینکه بسیج امتداد عاشوراست، اظهار کرد: بسیج افتخار دارد که پیرو مکتب عاشوراست.

وی با بیان اینکه بسیج حرکتی برآمده از روح و حقیقت مکتب عاشوراست، افزود: بسیجیان دنباله‌رو اهداف سیدالشهدا هستند.

خطیب جمعه تبریز تصریح کرد: فرهنگ بسیجی فرهنگ ایثار، فداکاری، حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی و در رکاب بودن در عرصه‌های مورد نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: بسیجی سیاسی بوده اما سیاست‌زده نیست و مجاهد است اما بی‌انضباط و افراطی نیست.

مجتهدشبستری ادامه داد: بسیجی متدین و متعبد بوده اما متحجر و خرافی نیست.

وی با اشاره به دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری اظهار کرد: ملت و انقلاب نیاز مستمر به بسیج دارد و تقویت و توسعه فعالیت‌های بسیجی در همه ابعاد زندگی از وظیفه همه دست‌اندرکاران است.

 دشمن به دنبال التهاب در جامعه است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره اتحاد بین قوای سه‌گانه و جامعه گفت: دشمن در جامعه ایران اسلامی به دنبال التهاب است.

وی با بیان اینکه وحدت رمز وحدت مسلمین است، افزود: خوشبختانه مجلس به ندای مقام عظمای ولایت لبیک گفت و هیئت رئیسه و نمایندگان مجلس و نمایندگانی که به دنبال سئوال از رئیس‌‌جمهور بودند با پس گرفتن امضای خود مراتب اطاعت خود را از فرمایشات مقام معظم رهبری نشان دادند.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: به کوری چشم دشمنان و رسانه‌های بیگانه مسئولان کشور یکپارچه پشت سر رهبری حرکت خواهند کرد و دشمن آرزوی اختلاف بین نظام، رهبری و مسئولان را به گور خواهد برد.

آمریکا و رژیم صهیونیستی خیال حمله به ایران را از سر بیرون کنند

وی در خصوص مقاومت و پیروزی غزه در جنگ هشت روزه اظهار کرد: مردم غزه توانستند در طول هشت روز رژیم صهیونیستی را به زانو درآورده و این رژیم را وادار به عقب‌نشینی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در ادامه افزود: این حمله رژیم صهیونیستی به منظور مهار کردن بیداری اسلامی در منطقه، جلوگیری از پیشرفت حمایت فلسطین از سوریه و فشار به جمهوری اسلامی ایران بود تا با آمریکا مذاکره کند.

امام جمعه تبریز با اشاره به جنگ هشت روزه بین رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین افزود: مقاومت جانانه ملت فلسطین و موشکباران تل‌آویو، رژیم صهیونیستی را مجبور به عقب‌نشینی و اعلام آتش‌بس کرد.

وی اظهار کرد: برخی‌ها معتقدند رژیم صهیونیستی با حمله به غزه به دنبال مهار بیداری اسلامی و دست کشیدن مقاومت از حمایت سوریه  همچنین وادار کردن ایران به مذاکره با آمریکا بود اما در محاسبات خود سخت دچار اشتباه و توهم شده بود.

مجتهدشبستری شکست هشت روزه رژیم صهیونیستی را سومین پیروزی مقاومت عنوان کرد و آن را هشداری به  آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و گفت: رژیمی که تاب مقاومت باریکه غزه را ندارد باید خیال حمله به یک وجب خاک جمهوری اسلامی که تولیدکننده انواع موشک‌ها و هواپیمایی‌های بدون سرنشین پیشرفته است را از سر بیرون کند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: ملت قهرمان ایران، نیروهای مقاومت و حزب‌الله لبنان با قدرت ایمان و با الهام از مکتب سیدالشهدا هرگز تن به ذلت نمی‌دهند و شعارشان شعار حسین‌ بن‌ علی(ع) و همان هیئات منا الذله است.

انتهای پیام/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول