اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلسله:

رژیم صهیونیستی نتوانست در مقابل غزه ایستادگی کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلسله گفت: رژیم صهیونیستی 8 روز بیشتر نتوانست در مقابل توان غزه ایستادگی کند.

رژیم صهیونیستی نتوانست در مقابل غزه ایستادگی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت الاسلام سید جلال موسوی تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سلسله با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: امام حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجاتی است برای تمام کسانی که در مسیر اهداف قیام عاشورایی آن حضرت حرکت کنند.

امام جمعه سلسله با اشاره به برخی تحریف‌های بی‌قاعده و اساس از واقعه عاشورا گفت: تحریف‌هایی از قبیل طراحی شمایل، قمه زدن، ضربه زدن و بد نام کردن دین مبین اسلام هست که باید با آنان برخورد شود چراکه تمام مراجع تقلید و در رأس آنان مقام معظم رهبری این کارها را ممنوع می‌دانند.

وی تصریح کرد: حفظ وحدت و همدلی مسئولان نیاز امروز کشور است.

موسوی تبار در ادامه به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام راحل اشاره کرد و اظهار داشت: رمز بیداری و موفقیت بسیج در بیداری و مجاهدت‌ در راه خداست.

وی با بیان این مطلب که بسیج در تمام صحنه‌ها حضور فعالانه داشته و حامی انقلاب و نظام بوده است، گفت: رمز عدم انحراف بسیجیان اطاعت و پیروی محض از مقام معظم رهبری است.

موسوی تبار در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایش‌های مقام معظم رهبری خطاب به مسؤلان کشوری اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در تمام مقاطع مختلف نظام با ارشادهای پدرانه خود محور وحدت بوده و امروز براساس فرموده‌های ایشان حفظ وحدت و همدلی نیاز کشور است و مسئولان باید فرامین رهبری را با جان و دل بپذیرند و با آرامش همگام با ملت گام بردارند.

امام جمعه سلسله در ادامه به شکست رژیم غاصب و صهیونیستی از مردم غزه اشاره کرد و گفت: سران این رژیم بدانند، وقتی توان مقابله با مردم غزه را ندارند، یقیناً تاب و توان ایستادن در مقابل اراده ملت بزرگ و بسیجی ایران را هم ندارند و قطعاً محکوم به شکست هستند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی و دامداری شهرستان گفت: در حالی که ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان سلسله به اندازه یک استان است اما متأسفانه از 10 درصد این توان بهره‌گیری می‌شود.

موسوی ضمن تقدیر از تلاش‌های نماینده دلسوز مردم سلسله در مجلس شورای اسلامی برای شهرستان از آقای سوری خواست تا با پیگیری مطالبات عمومی و ضروری شهرستان از قبیل جاده‌های مواصلاتی سلسله به خرم‌آباد، بروجرد و فیروزآباد، توسعه گردشگری کهمان و کاکارضا، راه آهن خرم‌آباد-سلسله–کرمانشاه و همچنین ارتقا کمی و کیفی دانشگاه‌ها، سلسه را به جایگاه مطلوب برساند و نیز از مردم خواست نماینده خود را در ایجاد و به سرانجام رساندن طرح‌های عمومی یاری کنند.

انتهای پیام/2304/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول