اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

شکست در غزه هیمنه اسرائیل پوشالی را در هم شکست

خبرگزاری فارس: معاون دفاعی و امور بسیج ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در نبرد اخیر غزه چهارمین شکست رژیم صهیونیستی رقم خورد و هیمنه اسرائیل پوشالی در هم شکست.

شکست در غزه هیمنه اسرائیل پوشالی را در هم شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سردار مسعود جزایری امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به ضربه سنگین انقلاب اسلام به آمریکا ابراز کرد: این مسئله تنها مربوط به آمریکا نیست زیرا الگویی برای دیگر کشورها حتی ابرقدرت‌ها ایجاد کرد که موجب تحول در رفتار سیاسی آن‌ها شد.

وی افزود: آمریکا اقدامات زیادی برای شکل‌گیری خاورمیانه بزرگ انجام داد و سعی کرد منطقه‌ای امن برای خود به وجود بیاورد و تا سال‌ها آسوده خاطر باشد اما خواسته این کشور تحقق نیافت و بیداری اسلامی که ضربه‌ای دیگر به غرب بود شکل گرفت.

معاون دفاعی و امور بسیج ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه آمریکا و همدستانش در حال حاضر درگیر مشکلات زیادی هستند گفت: با وجود تمام معضلات اقتصادی آنچه امروز مهم‌ترین مسئله غرب محسوب می‌شود مشکل ایدئولوژیک است که به زیربناهای فکری مربوط می‌شود.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی هم دچار مشکلات فراوانی است که رسانه‌ها از درز کردن اطلاعات آن به بیرون بر حذر داشته شده‌اند و هر چند معضلات اقتصادی برای اسرائیل نیز وجود دارد اما اصلی‌ترین مسئله آن‌ها مطالبات مردمی در خصوص مشکلات فکری است و آن‌ها از سران خود درباره لیبرال دموکراسی سؤالاتی دارند زیرا به بن‌بست اندیشه رسیده‌اند و در آینده نیز نمی‌توان جلوی موج تحول‌خواهی آن‌ها را سد کرد.

جزایری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلاتی که جنگ تحمیلی و تحریم‌ها برای ایران اسلامی به وجود آورده‌اند خاطر نشان کرد: با وجود همه این مسائل پیشرفت رو به جلوی انقلاب و ملت ایران متوقف نشده و هم‌اکنون بخشی از آمریکای لاتین که زمانی حیات خلوت آمریکا بود در اختیار انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

معاون دفاعی و امور بسیج ستاد کل نیروهای مسلح جبهه کنونی را تقابل لشکر حق و باطل توصیف کرد و گفت: امروز تمرکز زیادی بر روی جمهوری اسلامی از سوی دوستان و دشمنان و همه ملت‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: دشمنان در حال حاضر در سه عرصه فرهنگی، روانی و اقتصادی علیه ایران فعالیت می‌کنند و هدف آن‌ها نیز تغییر در باورها، افکار، رفتار و ساختارهای جمهوری اسلامی است.

جزایری با بیان اینکه غرب سعی می‌کند ایران را از راهی که در پیش گرفته است منحرف سازد عنوان داشت: ناامیدسازی جهانی نسبت به انقلاب اسلامی، کاهش توانمندی‌های بیرونی انقلاب و نیز جذب یا تضعیف عقبه‌های جمهوری اسلامی همچون حزب‌الله از جمله راهکارهای آمریکا و همدستانش برای مقابله با ایران است.

معاون دفاعی و امور بسیج ستاد کل نیروهای مسلح افزود: اسرائیل گمان می‌کرد می‌تواند با حمله به غزه قدرت‌نمایی جدیدی در مقابل اسلام و ایران داشته باشد ضمن اینکه به دنبال سنجش توانمندی مقاومت حماس نیز بود اما به یاری خداوند و مقاومت مردمی چهارمین شکست این رژیم رقم خورد و هیمنه اسرائیل پوشالی در هم شکست.

وی خاطر نشان کرد: در چند ماه گذشته رسانه‌های بین‌المللی هجمه شدیدی را علیه ایران به راه انداخته و سخن از حمله نظامی آمریکا به میان می‌آوردند و هر چند ما به پوشالی بودن این ادعا واقف بودیم اما امروز افکار جهانی واقعیت را درک می‌کنند زیرا می‌بینند اسرائیل مدعی در مقابل مردمی مظلوم که از نظر امکانات و نیرو بسیار کمتر از ارتش صهیونیستی بود شکست خورده است.

انتهای پیام/78004/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول