اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان عنوان کرد

حمله به غزه با هدف گسترده کردن میدان سوریه است

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان با اشاره به اینکه دشمنان با حمله به غزه می‌خواهند میدان سویه را گسترده‌تر کنند، تاکید کرد: هدف دشمنان بیداری اسلامی است و می‌خواهند تحولات منطقه را مدیریت کنند.

حمله به غزه با هدف گسترده کردن میدان سوریه است

حسین نجابت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در خصوص حمله اسرائیل به نوار غزه اظهار کرد: در شرایط فعلی به نظر می‌رسد دشمنان می‌خواهند میدان سوریه را گسترده‌تر کرده و این حمله حساب شده است.

وی با تاکید بر اینکه قطر، عربستان، غرب، آمریکا و اسرائیل در این حمله دست دارند تصریح کرد: آنها فکر می‌کنند به دلیل اینکه در سوریه جنگ است، می‌توانند با حمله به غزه حماس را خلع سلاح کرده یا تضعیف کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قم با اشاره به اینکه شنیده شده است برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس با صراحت به اسماعیل هنیه گفته‌اند که باید ارتباط خود را با ایران قطع کند، خاطر نشان کرد: اسرائیل نیز اخیرا گفته است غزه خط مقدم جنگ با ایران است.

*رشد مقاومت مانع رشد حکام مفسد عربی می‌شود

نجابت اضافه کرد: اگر جنبش حزب‌الله و حماس در منطقه رشد کنند، عمر حکام مفسد خلیج فارس کاهش می‌یابد و به همین دلیل با تمام وجود می‌خواهند مقاومت را تضعیف کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان خیال می‌کنند که تضعیف مقاومت به معنای تضعیف جمهوری اسلامی است تصریح کرد: در عربستان، بحرین و دیگر کشورهای عربی موضع‌گیری‌ها همچون دهه‌های گذشته هماهنگ با آمریکا است.

*هدف دشمنان بیداری اسلامی است 

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان با اشاره به اینکه منطقه برای مدیریت نیاز به تفکرات جدید دارد اضافه کرد: برای دشمنان خالدمشعل، اسماعیل هنیه و بشار اسد مهم نیست بلکه مسئله آنان بیداری اسلامی است که این موضوع را هدف قرار داده و می‌خواهند تحولات را مدیریت کنند.

نجابت با تاکید بر اینکه دشمنان اگر بتوانند روحیه اسلام‌خواهی منطقه را پاک کنند موفق شده‌اند اضافه کرد: اگر ملت فلسطین از اهداف و آرمان خود دست بکشد، شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه در مصر که سلفی‌ها قدرت دارند اگر به مردم گفتمان ارائه ندهند کنار خواهند رفت، اظهار کرد: بیداری اسلامی گفتمان منطبق بر فطرت است و ما باید تلاش کنیم کشورهای منطقه را بیدار نگه داریم.

انتهای پیام/78008/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول