اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

استکبار جز بی‌آبرویی از غزه درو نکرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: استکبار جهانی و در راس آن رژیم منحوس صهیونیستی جز بی‌آبرویی و ننگ نام از جنگ غزه درو نکرد.

استکبار جز بی‌آبرویی از غزه درو نکرد

کمال‌الدین پیر‌موذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: رژیم صهیونیستی احساس می‌کرد با پشتیبانی اوباما که در انتخابات پیروز شده می‌تواند گرد و خاکی را در منطقه به راه اندازد اما چنان غافلگیر شد که در کمتر از هشت روز حیثیت‌اش را که جعلی و مجهول بود از دست داده و امروز به دریوزگی افتاده است.

وی تنها رمز پیروزی در این جنگ نابرابر را اعتقاد مقاومت به فرهنگ عاشورایی و کربلایی اعلام کرد و یادآور شد: دنیا امروز به خوبی فهمیده است که تنها رمز آزادگی و حریت اطاعت از الگو و مرام حسینی است.

عضو مجمع نمایندگان استان با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی سعی می‌کنند با این تهدیدات مقطعی ایران اسلامی را به زعم و عقیده خود بترسانند، خاطرنشان کرد: ترس و واهمه‌ای که در آن ذلت و خواری باشد در مرام مردم حسینی و عاشورایی ایران نیست.

پیرموذن پیروز غزه را در ایام سوگواری سید‌الشهدا تکرار پیروزی خون بر شمشیر توصیف کرد و گفت: ایمان راسخ در سایه حیات جاودانه عشق و حقیقت تجلی پیدا می‌کند و این دین باوری است که به نظام اسلامی ما و ملت حریتی جاودانه داده است.

وی با گرامیداشت هفته بسیج و ضرورت تبعیت عاشورایی بسیجیان از مکتب و مرام سومین امام شیعیان تاکید کرد: اگر در صحنه کربلا امام حسین (ع) ندای «هیهات من الذله» را سر می‌دهد به خاطر آن است که امت اسلامی هرگز نمی‌خواهد ذلت و خواری را بپذیرد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به تبعیت بی‌ چون و چرای نمایندگان مجلس از فرمان رهبری معظم انقلاب در متوقف کردن طرح سئوال از رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: نمایندگان مجلس بارها ولایت‌مداری خود را نشان دادند و این بار نیز ثابت می‌کنند که بیش از هر زمان دیگر به فکر مردم و حفظ آرامش در جامعه هستند.

پیرموذن بیان داشت: البته این رویکرد منافاتی با امر نظارت و تحقیقی و تفحص مجلس از حوزه‌های مختلف ندارد بلکه سعی خواهد شد بیش از گذشته این جنبه ارزشمند مجلس تقویت شود.

وی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: انتظار داریم رئیس جمهور نیز بتواند بر نابسامانی‌های اقتصادی و گرانی‌های اخیر و حرکت جریان انحرافی در به بی‌نظمی کشیدن وضعیت اقتصادی رسیدگی کرده و اجازه ندهد بیش از این مردم در فشار و تنگنای اقتصادی زندگی کنند.

انتهای پیام/62001/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول