اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج اساتید گیلان:

کشتار مردم غزه فجیع‌ترین جلوه‌های وحشی‌گری صهیونیسم است

خبرگزاری فارس: بسیج اساتید گیلان با صدور بیانیه‌ای عنوان کرد: کشتار و ظلم به مردم بی‌دفاع غزه فجیع‌ترین جلوه‌های وحشی‌گری صهیونیسم است.

کشتار مردم غزه فجیع‌ترین جلوه‌های وحشی‌گری صهیونیسم است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در بیانیه سازمان بسیج اساتید گیلان در محکومیت کشتار مردم مظلوم غزه آمده است: بار دیگر یزیدیان و شمر صفتان زمان از خونریزی، کشته شدن و آوارگی‌ها لذت می‌برند، کجایند آنها که دم از دموکراسی می‌زنند و مدعی حقوق بشر هستند، شیوخ عرب که بر کرسی‌های سلطنتی خود نشسته‌اند و ادعای همدلی جهان عرب را دارند و بارها در اوضاع فلسطین، سوریه، بحرین، میانمار و... این همدلی مشهود بوده که پشتیبان همزبان‌های خود هستند.

در ادامه بیانیه ذکر شده است: آنچه که امروز شاهد آن هستیم فجیع‌ترین و شدیدترین جلوه‌های وحشی‌گری، ظلم و تجاوز به زنان، کودکان و مردمان بی‌گناه است که از طرف رژیم آل‌زیاد صهیونیسم ملعون با حمایت‌های بی‌دریغ سینه‌چاکان حقوق بشر و حامی آزادی ملت‌ها در حق مسلمانان مظلوم غزه شکل می‌گیرد. که نشان می‌دهد توانی غیر از کشتن مردم مظلوم و بی‌دفاع ندارند و ضعف آنها هر روز نمایان‌تر می‌شود.

بسیج اساتید گیلان در ادامه بیانیه خود اضافه کرده است: صهیونیسم و حامیان آن می‌دانند همانگونه که امام (ره) پیش‌بینی فروپاشی شوروی سابق را کردند و همان سرنوشت آنها شد، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای نیز سرنوشت فلسطین را آزادی پیش‌بینی کردند و فرمودند فلسطین به مردم مظلوم باز خواهد گشت و بدنامی برای آمریکا و غرب و حکومت جعلی صهیونیسم خواهند ماند و طبق حقایقی که خدای متعال تقدیر کرده است به‌زودی خاورمیانه جدید تشکیل می‌شود.

بسیج اساتید گیلان ضمن محکوم کردن این عمل وحشیانه به سران عرب به ویژه مصر متذکر می‌شود که موضع شفاف خود را مشخص کنند و بدانند همراهی با مستکبران جز پیوستن به بدنام‌های تاریخ چیز دیگری نیست.

بسیج اساتید گیلان در پایان بیانیه خود از تمام نخبگان و اساتید جهان اسلام خواست تا در دفاع از آرمان‌های اسلام و مسلمین جهان به ویژه فلسطین مظلوم ساکت ننشینند. 

انتهای پیام/2300/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول