اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:

جنگ غزه ایجاد حاشیه امن برای فرزند نامشروع آمریکا است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: جنگ غزه ایجاد حاشیه امن برای رژیم اشغالگر قدس، فرزند نامشروع آمریکا محسوب می‌شود.

جنگ غزه ایجاد حاشیه امن برای فرزند نامشروع آمریکا است

علی بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: آمریکا و ایادی استکبار با اعلام حمایت‌های خود از رژیم اشغالگر قدس برای ایجاد امنیت این رژیم تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه احیای روابط بین آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست از دلایل جنگ در غزه محسوب می‌شود، افزود: پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و انتخاب دوباره اوباما به عنوان رئیس جمهور آمریکا، جنگ غزه می‌تواند همپیمانی آمریکا را بار دیگر با این رژیم جعلی اعلام کند.

تاریخ گواه حمایت آمریکا از رژیم جعلی اسرائیل است

معاون سیاسی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان تاریخ را گواه همکاری و همیاری آمریکا و استکبار با رژیم جعلی اسرائیل عنوان کرد و افزود:‌ حمایت‌های آمریکا از این رژیم ادامه داشته و با وجود همه ظلم‌هایی که در حق ملت مظلوم فلسطین شده است، این حمایت‌ها محکوم نمی‌شود.

وی با بیان اینکه آغاز حملات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم فلسطین بازی ساختگی آمریکا و رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: در پیش‌بودن انتخابات پارلمانی این رژیم از دیگر اهداف این جنگ است.

بیگدلی مقاومت مردم غزه را در برابر حملات رژیم اشغالگر قدس عاملی برای عدم پیروزی این رژیم عنوان کرد و گفت:‌ مردم با مقاومت در برابر این حملات ددمنشانه نشان می‌دهند که سرنوشت همه متجاوزان نابودی است.

وی با بیان اینکه اقدامات جنبش حماس در برابر جنگ نابرابر غزه نشان می‌دهد که دوره سرکشی این رژیم به پایان رسیده است، افزود: مقاومت سازمان‌یافته مردم موجب ادامه روند پیروزی‌های حماس در برابر این رژیم می‌شود.

فلسطین مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است

معاون سیاسی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان دفاع از قدس، فلسطین و غزه را مهم‌ترین مسئله جهان اسلام برشمرد و گفت: باید کشورهای عربی و اسلامی این مسئله را جدی‌ گرفته و برای حل مشکلات فلسطین اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اتحاد کشورهای اسلامی و عربی می‌تواند در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار کارساز باشد، تصریح کرد: همه کشورهای عربی و اسلامی باید در برابر اقدامات ددمنشانه اسرائیل، عکس‌العمل مناسب نشان دهند.

معاون سیاسی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با محکوم‌کردن 63 سال جنایت رژیم اشغالگر اسرائیل ادامه داد: حمایت سران کشورهای عربی از مردم مظلوم فلسطین موجب حرکت‌های جدی در برابر این رژیم جعلی می‌شود.

وی هوشیاری و مقاومت مردم غزه را موجب عقب‌نشینی رژیم صهیونیست عنوان کرد و گفت: پیروزی واقعی از آن مردم فلسطین است.

بیگدلی با بیان اینکه باید در برابر حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به غزه، سکوت مجامع بین‌المللی و برخی کشورهای عربی شکسته شود، افزود: سکوت کشورهای عربی نشان از همکاری آنان با این رژیم است.

وی آواره شدن مسلمانان غزه را از سوی مدعیان حقوق بشر محکوم کرد و یادآور شد: جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس به بهانه دفاع از حقوق بشر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/73003/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول