اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانش‏آموزان استان سمنان:

مردم جهان جنایات صهیونیست‏ها را در غزه محکوم کنند

خبرگزاری فارس: اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان با صدور بیانیه‏ای، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را در روزهای اخیر محکوم کردند.

مردم جهان جنایات صهیونیست‏ها را در غزه محکوم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان در این بیانیه آورده است: بسیاری از کشورهای عربی و مسلمان برابر این فجایع سکوت اختیار کرده و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر نیز به راحتی چشمان خود را بر این جنایات بسته‏اند.

این بیانیه با محکوم کردن اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، این جنایات را عاملی برای فرو رفتن این رژیم در باتلاق اعمال شنیع و ضد بشری دانست.

این بیانیه می‏افزاید: خون هر جوان فلسطینی درخت نهضت انتفاضه را آبیاری می‏کند و روزی فرا می‏رسد که مسلمانان، پیروزی فلسطینیان را مشاهده می‏کنند.

در بیانیه اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان با تاکید برای لزوم تقویت اتحاد امت‏های اسلامی، بر استفاده از ایام محرم برای آگاه کردن مردم نسبت به پیام‏های نهضت عاشورا و آموزه‏های قیام کربلا تاکید شده است.

انتهای پیام/2249/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول