اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

مردم غزه با تفکر بسیجی علیه صهیونیسم پیروز شدند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیروان تاکید کرد: مردم غزه با الهام‌گیری از تفکر بسیجی علیه صهیونیسم پیروز شده‌اند.

مردم غزه با تفکر بسیجی علیه صهیونیسم پیروز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام حسین کوثری در آیین نماز جمعه این هفته شهرستان با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی  بر ترویج فرهنگ حسینی در جامعه اسلامی تاکید کرد.

وی افزود: سالار شهیدان با قیام علیه یزیدیان درس بزرگ آزادگی را به عموم مسلمانان به ویژه شیعیان آموخت.

کوثری توجه به فلسفه قیام امام حسین(ع) را ضروری خواند و گفت: در واقعه کربلا حماسه بزرگی شکل گرفت که همه ساله در ایام محرم به یاد ایثار و فداکاری امام حسین(ع)، یاران و خانواده‌شان آیین‌های عزاداری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بی گمان ما هر قدر هم بر مصیبت و عزای اباعبدالله الحسین(ع) گریه کنیم، نمی‌توانیم وفاداری خویش را ثابت کنیم اما شهدا، جانبازان و خانواده‌هایشان توانسته‌اند وفاداری خویش را به اسلام ثابت کنند.

امام جمعه شیروان با تاکید بر اینکه تنها راه نجات و سعادت بشریت توجه به خاندان اهل بیت است، گفت: اکرام، اقتدار، ولایت پذیری، تمسک، مودت، هدیه دادن، صدقات و ... از سفارش‌های خاندان اهل بیت(ع) بوده که باید مسلمانان به این مبانی توجه کنند.

وی همچنین جنگ صهیونیست در غزه را نابرابر برشمرد و گفت: با وجود این پیروزی از آن مردم غزه و فلسطین بوده و رزمندگان مقاومت در این منطقه توانستند با الهام‌گیری از تفکر بسیجی در این جنگ پیروز شوند.

کوثری خاطرنشان کرد: رزمندگان فلسطینی ضربات سنگینی را به اشغالگران قدس وارد کرده و بی تردید در این جنگ صهیونیست‌ها را در حمله به این مناطق پشیمان خواهند کرد.

انتهای پیام/63002/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول