اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

توسعه اردوهای جهادی نیازمند همت بیشتر مسئولان است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی بر حمایت مدیران از اردوهای جهادی تأکید کرد و گفت: توسعه اردوهای جهادی نیازمند همت بیشتر مسئولان است.

توسعه اردوهای جهادی نیازمند همت بیشتر مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید عصر امروز در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی خراسان جنوبی اظهار کرد: اردوهای جهادی باید در سالی که به نام سال تولید ملی نام‌گذاری شده، مورد توجه بیشتری قرار گیرند و تحقق این مهم حمایت هر چه بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

وی بر توجه بیشتر اردوهای جهادی توسط مسئولان تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه اردوهای جهادی برای اقشار محروم جامعه کار می‌کند، نیاز به حمایت بیشتری دارند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به موفقیت مردم غزه تصریح کرد: جنگ 22 روزه غزه و 33 روزه جنوب لبنان سبب بر هم ریختن معادلات دنیای سلطه شد.

رشید ادامه داد: امروز نیز رژیم جعلی صهیونیست با حمله به غزه تمام هم و غم خود را به کار گرفته تا بتواند به اهداف پلید خود برسد.

وی اظهار کرد: اما ملت غزه با جمعیت اندک و مظلوم خود بدون پشتوانه کشورهای عربی پیروز میدان شدند و نظام صهیونیست در برابر آنها به دست و پا افتاده است.

ارزش‌های اسلامی امروز در حال توسعه است

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اسلام ناب با رهبری حضرت امام (ره) احیا شد، گفت: امروزه این انقلاب با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری به تثبیت رسیده و تداوم یافته است.

رشید با اشاره به اینکه هم‌اکنون ارزش‌های اسلامی در حال توسعه است، تصریح کرد: روحیه بسیجی عامل اصلی موفقیت‌های ایران است.

وی یادآور شد: در همین راستا ملت‌هایی که حاکمان بی‌درد بر آنها حاکم است نیز باید با الگوگیری از انقلاب اسلامی بیش از گذشته بیدار شده و زمینه ظهور منجی عالم بشریت را فراهم کنند.

در این مراسم جمع کثیری از اعضای گروه‌های جهادی و مسئولان خراسان جنوبی حضور داشتند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول