اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

مراکز دانشگاهی باید با منش اسلامی اداره شوند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: مراکز دانشگاهی باید با روش و منش اسلامی اداره شوند.

مراکز دانشگاهی باید با منش اسلامی اداره شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید عصر امروز در بازدید از دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی اظهار کرد: حل مشکلات دانشجویان در ابعاد مختلف باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه طرح‌های پژوهشی کاربردی در دانشگاه‌ها مورد حمایت مالی قرار می‌گیرد، افزود: برقراری ارتباط بیشتر روسای دانشگاه با دانشجویان و اساتید نیز باید در دستور کار باشد.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: مشکلات دانشگاه‌ها در کمیسیون دانشجویی استان رصد می‌شود و در این راستا از دانشگاه‌ها انتظار می‌رود سیاست‌های نظام و دولت را در این مجموعه‌های علمی رعایت کنند.

رشید به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: برگزاری این کرسی‌ها باید با جهت‌های درست دینی و ضوابط منطبق با اسلام باشد.

*رشد سه برابری واحدها و مراکز دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی در ادامه این جلسه گفت: از ابتدای دولت نهم تاکنون تعداد واحدها و مراکز دانشگاه پیام نور استان رشد سه برابری داشته است.

مهدی ثقفی با بیان اینکه واحدهای این دانشگاه از چهار به 12 واحد افزایش یافته است، اظهار کرد: در حال حاضر 64 عضو هیئت علمی نیز در این دانشگاه مشغول فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: همچنین 770 نفر از دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد و بالاتر نیز در این دانشگاه مشغول به کار شدند.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با اشاره به افزایش سه برابری رشته‌های کارشناسی این دانشگاه افزود: طی شش سال گذشته 35 رشته کارشناسی به 105 رشته افزایش یافته است.

ثقفی از نبود هیچ‌گونه رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه تا قبل سال 84 خبر داد و گفت: این در حالی است که هم‌اکنون شش رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه دایر است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 16 هزار و 500 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول