اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-410

استاندار خراسان جنوبی از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی با صدور پیامی از حضور چشمگیر و گسترده و حداکثری مردم استان در حماسه 12 اسفند ماه 90 قدردانی کرد.

استاندار خراسان جنوبی از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید در این پیام از حضور مردم در انتخابات 12 اسفند به عنوان یکی از زیباترین صحنه‌های حضور مردم انقلابی و متعهد ایران اسلامی تحت رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌العظمی خامنه‌ای آراسته یاد کرد.

وی تصریح کرد: دگربار ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی پیروز میدان نبرد در بزرگ هماورد عصر با دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی شدند.

استاندار خراسان جنوبی در این پیام تاکید کرد: 12 اسفند 90 به عنوان یک روز به یادماندنی و جاودان در صحنه تاریخ ایران عزیز ثبت و ضبط شد و حضور بی‌بدیل و تاریخ‌ساز و حماسی شما مردم ولایت‌مدار خراسان جنوبی ماندگارترین نقش‌بند صفحات تاریخ شد.

رشید اضافه کرد: آنچه آگاهانه و عالمانه فضای ملکوتی استانمان را معطر ساخت و حضور هوشمندانه و بی‌نظیر ولایتیان را به تصویر کشاند باور و اعتقاد عمیق مردم مسلمانی بود که حاصل اندیشه ناب امام را در اطاعت از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند و برگ زرین و جاوید دیگری بر توفیقات الهی انقلاب اسلامی افزود.

وی خطاب به مردم یادآور شد: این تلالوی حضور درخشنده شما بار دیگر عظمت ملت بزرگ ایران را به رخ قدرت های استکباری و بدخواهان بشریت کشاند و آرزوهای پلید و شیطانی آنان را نقش بر آب کرد و خرسندی دوستداران نظام را بیش از پیش مهیا کرد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول