اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

تمامی گلزارهای شهدای خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: ساماندهی گلزارهای شهدا در خراسان جنوبی به عنوان استان پایلوت در کشور به جدی در حال انجام است که تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

تمامی گلزارهای شهدای خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در دیدار با معاون سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار کرد:  خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان ولی‌نعمتان ما هستند و خدمت‌رسانی به آن‌ها یک وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به وسعت 97 هزار کیلومتر مربعی خراسان جنوبی و وجود 460 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان افزود: با وجود همه این شرایط خراسان جنوبی به لحاظ امنیت بالاترین سطح امنیت را در سطح کشور دارا است که این مهم به دلیل متدین بودن و پایبندی مردم این منطقه به اندیشه‌های توحیدی، همکاری و هماهنگی مسئولان محقق شده است.

استاندار خراسان جنوبی محرومیت‌زدایی را یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت در تمام مناطق کشور دانست و ادامه داد: خراسان جنوبی به دلیل نوپا بودن و خشکسالی‌های پی در پی تنها استانی است که با محدودیت‌های جدی مواجه بوده و این وظیفه مسئولان امر را دو چندان کرده تا به این استان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

معاون سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این دیدار فرهنگ‌سازی در راستای کاهش مراجعه حضوری خانواده‌های شهدا و ایثارگران به بنیاد شهید، حضور مسئولان در جمع خانواده‌های شاهد و تلاش در راستای حل مشکلات آن‌ها را یکی از محوری‌ترین اقدامات در مجموعه بنیاد شهید دانست.

محمد انصاری با اشاره به اینکه بر این اساس طرحی تحت عنوان طرح سپاس در مجموعه بنیاد شهید پیش‌بینی شده که با حضور در منزل و محل کار جامعه ایثارگری مشکلات آن‌ها بررسی و مرتفع می‌شود، تصریح کرد: استان خراسان جنوبی به همت استاندار و مسئولان استانی تاکنون در این زمینه جلودار بوده که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول