اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

قنواتی که در معرض سیلاب قرار دارند باید ایمن‌سازی شوند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی به فرا رسیدن فصل سرما اشاره کرد و گفت: باید در راستای ایمن‌سازی قنواتی که در معرض سیلاب قرار دارند اقدامات لازم انجام شود.

قنواتی که در معرض سیلاب قرار دارند باید ایمن‌سازی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در شورای هماهنگی مدیریت بحران خراسان جنوبی اظهار کرد: مصوباتی که در این جلسه به تصویب می‌رسد باید به طور کامل اجرایی شود.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی استان حادثه‌خیزی است، افزود: وقوع سیل، زلزله و باران‌های رعدآسا از جمله حوادثی است که در سطح استان رخ می‌دهد.

استاندار خراسان جنوبی بر آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با این حوادث تأکید کرد و ادامه داد: انعکاس هشدار به موقع این حوادث ضروری است و باید در دستور کار باشد.

رشید بر آمادگی تمامی مسئولان به ویژه بخشداران، دهیاران، فرمانداران و مسئولان ستاد مدیریت بحران برای مقابله با حوادث تأکید کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید هماهنگی‌های لازم با دبیرخانه مدیریت بحران از سوی مدیران انجام شود، تصریح کرد: بازدیدهای مختلف از مسیر سیلاب‌ها نیز باید در دستور کار مدیران ذیربط باشد.

استاندار خراسان جنوبی رسالت خبرنگاران را نیز در این راستا خطیر دانست و بیان داشت: مدیران نباید تنها به بازدیدهای داخل شهرستان بسنده کنند بلکه از خارج از شهرستان نیز باید بازدیدهایی داشته باشند.

رشید ادامه داد: جهاد کشاورزی استان نیز باید پیش‌بینی‌های لازم برای جلوگیری از یخ‌زدگی محصولات کشاورزی را انجام دهد.

وی تصریح کرد: اگر توجه لازم در فصل سرما به بخش کشاورزی نباشد محصولات استراتژیک استان از جمله زرشک در معرض آسیب قرار می‌گیرند.

* ذخیره‌سازی سوخت زمستانی در دستور کار تمام مدیران باشد

استاندار خراسان جنوبی ذخیره‌سازی سوخت زمستانی کافی را نیز ضروری عنوان کرد و گفت: مراحل گازرسانی به نقاطی که هنوز گازرسانی نشده‌اند نیز باید هر چه زودتر به اتمام برسد.

رشید یادآور شد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان نیز باید نسبت به تأمین سوخت مورد نیاز استان پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول