اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

تحریم‌ها سبب قطع وابستگی به غرب می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: تحریم‌ها هر روز بیشتر از گذشته سبب قطع وابستگی به غرب می‌شود.

تحریم‌ها سبب قطع وابستگی به غرب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، سردار سالار آبنوش امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان تاکستان با تسلیت سوگواری ابا‌عبد‌الله الحسین (ع) اظهار کرد: هیچ کدام از انسان‌ها در به دنیا آمدن خویش نقشی ندارند و این کار دلیل و حکمت الهی دارد.

وی تصریح کرد: امروز در حساس‌ترین ایام تاریخ بشر قرار گرفته‌ایم همان طور که مولا و مقتدای تمام ما حضرت امام خامنه‌ای فرمودند که کشور در حال عبور از یک پیچ‌ تاریخی حساس است‌ و سران رژیم استکبار نیز امروز به این امر اذعان کامل دارند و اعلام می‌کنند که اوضاع به نفع ملت ایران در حال تغییر است.

آبنوش در ادامه گفت: بنابراین وظیفه کنونی ما این است که از هیچ اصلی غافل نبوده و ساده از کنار آن نگذریم و سبب از بین رفتن فرصت‌ها نشده و فرصت‌ها را شکار کنیم.

وی گفت: قرآن کریم یک هزار و 400 سال قبل بر قلب مبارک پیامبر اسلام نازل شد و آیات این کتاب بهترین راهنمای بشرند. خداوند در قرآن کریم می‌فرماید همه افراد را در روی کره زمین مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: با پی‌بردن به این مسئله متوجه می‌شویم که تمام امت‌ها و افراد در هر لحظه‌ای با تحریم و تهدید زیر آزمایش الهی قرار دارند.

آبنوش با بیان اینکه خداوند متعال به تمام عهد‌های خود وفا می‌کند و صفات الهی نیز تکیه و اشاره به این مسئله دارد، تصریح کرد: کسانی که به دنبال خراب کردن وجهه ارزشی انقلاب اسلامی چه در داخل و چه در خارج هستند باید بدانند که ملت ایران اسلامی در سایه اسلام ناب امروز در اوج قله‌های عزت و قدرت قرار داشته و به امید خدا این پیچ تاریخی را نیز با اقتدار و سرافرازی پشت سر خواهد گذاشت.

وی با اشاره به اینکه روزگاری گفته می‌شد رژیم غاصب اسرائیل شکست‌ناپذیر و نفوذ‌ ناپذیرترین رژیم بین کشور‌های جهان است، تصریح کرد: باید صحنه را مشاهده کرد که امروز این رژیم در چه حالتی است، امروز تمام کفر متحد شده‌اند تا رژِیم سوریه را به سقوط بکشانند اما قطعا توطئه دشمنان در آن منطقه نیز نقش بر آب شده و شکست خواهد خورد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اذعان به اینکه پایه‌های مکتب کاپیتالیسم و امپریالیسم در جهان در حالت فروپاشی قرار دارد گفت: سیستم اقتصادی و ‌سرمایه‌داری غرب در حال فروپاشی است.

آبنوش بیان کرد: در دوران فتنه عده‌ای از افراد بی‌بصیرت با دشمن خارجی هم‌پیمان شده و قصد براندازی نظام اسلامی را داشتند که با آگاهی و هوشیاری ملت این نقشه نیز نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز قدرتمندترین کشور است، تصریح کرد: بنا بر اعلام سازمان‌های جهانی کشور ما جزو 16 کشور برتر در حوزه تکنولوژی است که این مقام در شش سال دیگر به مقام چهارمی می‌رسد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: تشدید فشار و تحریم بر ملت ایران اثرات و نتایج بسیار مهمی در جهت خودکفایی ایران اسلامی در طول چند سال اخیر به همراه داشته است و امید است که دانشمندان و جوانان غیور ایرانی با تلاش خود از وابستگی‌ها را بخصوص وابستگی به غرب را از بین ببرند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول