اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان‌رضوی

اقتصاد مقاومتی تمام تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کند

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان‌رضوی با صدور بیانیه‌ای در آستانه روز بسیج ضمن تبریک سالگرد تاسیس این نهاد انقلابی، اقتصاد مقاومتی را راهکار برون‌رفت از شرایط کنونی عنوان کرد.

اقتصاد مقاومتی تمام تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خراسان‌رضوی در آستانه دوم آذر سالروز تشکیل بسیج دانشجویی این روز را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است:

بسیج دانشجویی، ماندگارترین یادگار معمار کبیر انقلاب حضرت امام(ره) است که در دوم آذر سال 67 با نفس مسیحایی خویش فرمان شکفتن آن را صادر کرد و تفکر بسیجی را نوای دلنشینی دانست که اگر در کشوری طنین‌انداز شود، چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور می‌ماند و در حقیقت این تفکر، به پشتیبانی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همیشه جاودانه خواهد ماند.

قطعا تشکیل بسیج دانشجویی در نظام مقدس جمهوری اسلامی از الطاف خفیه و معجزات منحصر‌به‌فرد انقلاب اسلامی است که بر اندیشه و روح مسیحایی امام بسیجیان الهام و ضامن حفظ و استمرار جمهوری اسلامی ایران شده است.

امسال دوم آذرماه سالروز تشکیل بسیج دانشجویی و همزمانی با ماه حسینی را در حالی بسیجیان گرامی می‌دارند که میهن عزیزمان در شرایط خاص اقتصادی و سیاسی قرار دارد. دشمن بهانه‌جوی کینه‌توز، گام به گام حلقه تحریم‌ها را محکم‌تر می‌کند و از طرفی دیگر با دروغ پراکنی‌های بی‌شرمانه نظام اسلامی را متهم به انحراف در برنامه هسته‌ای می‌کند.

استکبار جهانی با طراحی یک معادله دوسویه، با هر بار به بن‌بست کشیدن مذاکرات در عرصه دیپلماتیک، یک گام تحریم‌ها را گسترش می‌دهد تا فشارها را به‌طور مستقیم بر گُرده توده‌های ضعیف مردم منتقل کند. قطعاً پیشنهاد اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری راه برون‌رفت از وضعیت موجود است؛ اقتصادی مبتنی بر ویژگی‌های بومی که سبب خواهد شد برای همیشه حربه تحریم‌ها عقیم بماند.

ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، ذکر چند نکته ضروری بنظر می‌رسد؛ 

در واقع تشکیل بسیج دانشجویی، از الطاف الهی بود که هر روز جلوه‌های شگفت‌انگیز از برکات آن تجلی یافته و دوستان انقلاب را خشنود و امیدوار و دشمنان را به یأس و ناامیدی می‌کشاند و به جهت همین اقتدار و کارآمدی این نهاد مقدس است که همواره دشمنان را بر آن داشته تا نوک پیکان توطئه‌ها را متوجه بسیج و دانشجویان بسیجی کنند.

حمله ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم غزه بار دیگر ماهیت ددمنشانه صهیونیست‌ها را برملا ساخت و این حرکت خلاف عرف حقوق بشری، قبل از این که صحنه نمایش قدرت باشد نشانه ضعف و نابودی این رژیم است و اعلام می‌داریم که مسلمانان جهان با پایمردی و وحدت کلمه، بنیاد این رژیم جعلی را از روی زمین محو می‌کند.

در خاتمه ما دانشجویان دانشگاه‌های استان خراسان‌رضوی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره)، تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری تاکید بر ادامه راه پرافتخار شهدا بر حفظ اصول انقلاب اسلامی مقید بوده و به دشمنان خارجی و ایادی کور داخلی آنها اعلام می‌کنیم که امام و آرمان‌های بلند آن حضرت همچنان چراغ راه ما بوده و با پیروی محض از ولایت فقیه سرافرازانه پرچم‌دار اسلام و قرآن تا تحقق امت واحده اسلامی در جهان بر سر میثاق خود ماندگار خواهیم بود.

انتهای پیام/70002/ل/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول