اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران:

تحریم‌ها زمینه‌ساز پیشرفت کشور شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه استان تهران گفت: پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف نتیجه تحریم‌هایی بود که دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعمال کرده‌اند.

تحریم‌ها زمینه‌ساز پیشرفت کشور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، سردار علی نصیری شامگاه یکشنبه در همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف علمی، صنعتی و ... نتیجه تحریم‌هایی است که دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعمال کرده‌اند، عامل بازدارندگی کشور، به یک عامل تأثیرگذار در رشد و پیشرفت ایران تبدیل شده است.

نصیری افزود: دشمنان در طی 33 سال گذشته  توطئه‌های زیادی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعمال کردند که امسال نیز با راه انداختن جنگ نرم فرهنگی از یک‌سو و جنگ اقتصادی و تحریم از سوی دیگر درصدد آسیب رساندن به این انقلاب و نظام است.

وی تصریح کرد: در جنگ نرم دشمنان در تلاش هستند که با ایجاد اختلاف و شکاف بین اقشار مختلف مردم از یک‌سو و از طرفی دیگر ایجاد شکاف بین رهبری و مردم، باورها و اعتقادات مردم را از بین ببرد و به هدف و مقصود خود برسد.

نصیری گفت: ملت ایران در بدترین شرایط و در تحریم کامل با دشمن تا به دندان مسلح و مورد حمایت تمام کشورها، ایستادگی و مقاومت نمود تا به پیروزی رسید.

فرمانده سپاه استان تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: این مردم ایران بودند که انقلاب سال 57 را به پیروزی رساندند و بعد از آن هم در مقابله با مشکلات و پیشرفت این  انقلاب ایستادگی و مقاومت کردند.

نصیری تاکید کرد: بسیج مولود مسجد است و مساجد به عنوان یکی از مهم‌ترین پایگاه‌ها و سنگرهای ایستادگی انقلاب و نقطه مقابل توطئه‌های دشمنان انقلاب است که دشمن تلاش می‌کند با برنامه‌ها و ترفندهای گوناگون بین بسیج و مسجد و مردم اختلاف انداخته و به این نظام ضربه وارد کند.

این مسئول تصریح کرد: برای تحول فرهنگی در کشور یک برنامه‌ریزی مدون و منسجم نیاز است و برای توسعه ساختار بسیج باید همه افراد و اقشار کمک و یاری کنند.

انتهای پیام/2302/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول