اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش:

اقتصاد مقاومتی بهترین شیوه برای عبور از تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، اقتصاد مقاومتی بهترین شیوه برای عبور از تحریم‌های دشمن است که باید آحاد جامعه به آن توجه داشته باشند.

اقتصاد مقاومتی بهترین شیوه برای عبور از تحریم‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش در همایش طلایه‌داران تبلیغ که پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین، عجم استاندار قزوین، طاهرخانی معاون سیاسی امنیتی استاندار و وعاظ و روحانیون استان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با استفاده از راهبردهای اقتصاد مقاومتی می‌توان در این شرایط تحریم‌ها را مثل گذشته با موفقیت پشت سر گذاشت.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری طی پنج سال گذشته با راهبردهای خود در زمینه نام‌گذاری سال‌ها با شعار اقتصادی به نوعی به مسئولان و مردم گوشزد کردند که در زمینه‌های اقتصادی خود را آماده کنیم که اگر به فرامین معظم‌له توجه شده بود در مقطع کنونی به مراتب از شرایط بهتری برخوردار بودیم.

آبنوش با اشاره به اینکه استقلال سیاسی یک کشور در قالب سه محور امنیتی، علمی و اقتصادی است، افزود: خوشبختانه در این سه محور پیشرفت‌های عظیم و بزرگی را طی سال‌های گذشته به دست آورده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه استقلال امنیتی و نظامی در طی 33 سال انقلاب اسلامی اثبات کرده‌ایم که آمادگی نظامی بالایی برای دفاع از کشور داریم، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس با وجود اینکه جمهوری اسلامی ایران نهالی بیش نبود، دشمنان قسم‌خورده این نظام کاری از پیش نبردند و در برابر ایثار و از خود گذشتگی و جان‌فشانی مردم ایران شکست را پذیرفتند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به استقلال علمی کشور گفت: طبق آمارهای اعلام شده از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان دنیا در سال‌های اخیر کشورمان رتبه 16 جهان در سطوح مختلف علمی را به دست آورده است که این آمار در حالی اتفاقی مهم محسوب می‌شود که در بیست و پنج سال گذشته رتبه 185 را در اختیار داشته‌ایم.

وی عنوان کرد: به گفته همین روزنامه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان دنیا طی شش سال آینده جمهوری اسلامی ایران در جمع چهار کشور دنیا از نظر علمی قرار می‌گیرد که این امر اثبات کرده جوانان برومند کشورمان توانسته‌اند در این سال‌ها با وجود تحریم‌های مکرر آن را کنار بزنند و به سمت دروازه‌های علمی جهان برسند.

آبنوش با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در مطرح شدن بحث اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: معظم‌له با بیان اینکه مردم و مسئولان باید در راستای اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی حرکت کنند، توصیه کردند که مردم و مسئولان باید راه‌های اقتصاد مقاومتی را به خوبی بشناسند تا گام‌های مثبت خود را در راستای این امر بردارند.

انتهای پیام/77004/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول