اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده عالی دولت در دماوند:

تحریم‏ها باید به فرصت تبدیل شود

خبرگزاری فارس: نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند گفت: تحریم‏ها باید به فرصت تبدیل شود و با پرداختن به نیازمندی‏ها، از کشورهای بیگانه بی‏نیاز شویم.

تحریم‏ها باید به فرصت تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر سه‌شنبه به همت واحد رسیدگی به امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان دماوند، مراسم تقدیر از دختران نخبه شهرستان و همچنین برگزیدگان جشنواره غذای سالم و ستنی در دماوند برگزار شد.

فرماندار شهرستان دماوند در این مراسم گفت: در زمانی هستیم که انقلاب اسلامی با شتاب هر چه تمام‏تر بین ملل آزادی‏خواه جهان نفوذ می‏کند.

علی‏رضا قاسمی‌‏فرزاد افزود: به همین علت، مستکبران جهان به تکاپو افتاده‌‏اند تا جلوی این سیل بنیان‏کن را بگیرند و ملت ایران را از حرکت بازدارند.

وی با اشاره به انواع دسیسه‏‌ها و توطئه‏‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمن با انواع ترفندها می‏خواهد حرکت این چشمه جوشان را متوقف کند.

فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: دشمن تلاش می‏کند با بهانه قرار دادن انواع موضوعات همچون انرژی هسته‏ای، حقوق بشر و تروریسم و با بهره‏‌گیری از موضوعات اقتصادی نظیر تحریم، مردم ما را نسبت به آنچه به دست آورده‌‏اند، دلسرد کند.

قاسمی‌‏فرزاد ادامه داد: مردم ولایت‏مدار ما نه تنها به واسطه این فشارها میدان را خالی نخواهد ساخت بلکه این تحریم‏ها را به فرصت تبدیل می‏کنند و با تولید نیازمندی‏ها از کشورهای بیگانه بی‌‏نیاز خواهیم شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند بیان داشت: بانوان رکن اصلی خانواده و هدایتگر آن هستند و باید توجه داشته باشند که با مدیریت اقتصاد خانواده می‏توان از این پیچ تاریخی به سلامت عبور کرد.

قاسمی‌‏فرزاد هدف تشکیل مراسم تقدیر از دختران نخبه برگزیده شهرستان دماوند را توجه مقامات کشوری و استانی به امر تقدیر از دختران نخبه که در سطح کشور یا استان در رشته‏‌های مختلف توانسته‏‌اند مقام‏هایی کسب کنند، عنوان کرد.

وی ادامه داد: این تقدیر به واسطه تلاش و سعی دختران و آینده‌‏سازان فردای ایران اسلامی انجام گرفت که توانسته‌‏اند برای شهرستان افتخار کسب کنند.

در این مراسم، با اهدای لوح سپاس و جوایزی از دختران نخبه برتر شهرستان دماوند در زمینه‏‌های قرآنی، فرهنگی، علمی و ورزشی و همچنین نفرات برگزیده جشنواره غذای سالم که چند روز قبل در دماوند برگزار شد، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/67011/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول