اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

تحریم‌ها یک نعمت بزرگ الهی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: تحریم‌ها یک نعمت بزرگ الهی برای کشور ما هستند و باید قدر این نعمت را دانست.

تحریم‌ها یک نعمت بزرگ الهی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در نشست شورای عالی بسیج ورزشکاران استان اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس برکات ارزشمندی برای کشور ما به همراه داشت که خوشبختانه رزمندگان و مسئولان در آن مقطع حساس به خوبی قدر برکات آن را دانستند.

وی تصریح کرد: جنگ هشت ساله دفاع مقدس موجب شد ملتی که پیش از آن وابسته و متکی بود، روی پاهای خود بایستد و بدون آن که دستی به سوی کسی دراز کند نیازهای خود را تامین کند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: ما در زمان جنگ چیزی نداشتیم اما امروز پیشرفته‌ترین و مجهز‌ترین امکانات نظامی را در اختیار داریم که این از برکات هشت سال دفاع مقدس است.

ابوحمزه تحریم‌های امروز دشمنان را نعمتی بزرگ برای کشور دانست و خاطر نشان ساخت: این تهدید همچون دوران هشت سال دفاع مقدس فرصت طلایی است که بدون شک ملت بزرگ ایران تهدید را نیز همچون جنگ تحمیلی با موفقیت پشت سر خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه استفاده از ابتکار، خلاقیت و نوآوری رمز مهم و اساسی در شکست تحریم دشمنان است بیان داشت: بدون شک هر چه فشار دشمنان بر روی جوانان این مرز و بوم بیشتر شود، اشتیاق جوانان برای حرکت به سمت خلاقیت و ابتکار بیشتر و بیشتر می‌شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تاکید کرد: امروز ورزشکاران و به ویژه ورزشکاران بسیجی نقش بسیار مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارند که باید به خوبی به وظایف خود عمل کنند.

سعید ملکی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز با اشاره به تشکیل کارگروه فرهنگی ورزشی در اداره‌های ورزش و جوانان استان‌ها گفت: با تشکیل این کارگروه می‌توان برنامه‌های فرهنگی مناسبی که موجب رشد و توسعه ورزش استان‌ها می‌شود را اجرا کرد.

انتهای پیام/87001/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول