اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هرسین:

امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیریم

خبرگزاری فارس: امام جمعه هرسین گفت: باید امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیریم و ادامه‌دهنده این مسیر پر فروغ امام‌حسین(ع) باشیم.

امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیریم

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، روح‌الله باقری در ‌همایش تعامل بسیج مهندسین با سایر ارگان‌ها در عرصه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و پژوهشی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد هرسین برگزار شد، اظهار کرد: امروز مراکز فرهنگی جامعه زیاد شده و فهم عمومی جامعه بالا رفته است که این موضوع از یک‌سو خوشحال‌کننده و از طرفی دیگر نگران‌کننده است.

باقری با بیان اینکه بالا رفتن فهم عمومی جامعه باعث بالا رفتن توقعات می‌شود، ادامه داد: بالا رفتن توقعات باعث زیاد شدن تقاضاها و افزایش معنویات و عرفان‌های کاذب می‌شود.

وی افزود: برای مقابله با عرفان‌های و معنویات کاذب باید به در خانه امام‌حسین(ع) پناه برد، چراکه معنویت واقعی از آن سیدالشهدا(ع) است.

امام جمعه هرسین با اشاره به اینکه رفتن ره چند ساله عرفان در یک سال تنها از طریق ابا‌عبدالله الحسین است، تصریح کرد: از امام حسین(ع) علاوه بر درس انقلاب باید درس معنویات و عرفان نیز گرفت.

باقری نهضت عاشورا را یک حرکت سیاسی عنوان کرد و افزود: دین و سیاست از یکدیگر جدا نیستند، نهضت حسینی یک حرکت سیاسی بود تا بزرگ‌ترین واجبات‌ الهی را که همان امر به معروف و نهی از منکر است در مقابله با حاکم  ظالم آشکار کند.

امام جمعه شهرستان هرسین در پایان با اشاره به اینکه هدف والای امام‌حسین(ع) بر پایه فریضه‌ الهی امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: باید امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیریم و ادامه‌دهنده این مسیر پر فروغ باشیم.

انتهای پیام/2700/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول